ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ενισχυτική Διδασκαλία στα ΕΠΑΛ: Οργάνωση, λειτουργία και υλοποίηση

Διάδωσέ το

Ενισχυτική Διδασκαλία στα ΕΠΑΛ: Οργάνωση, λειτουργία και υλοποίηση για το σχολικό έτος 2020-2021 της Εναλλακτικής Ενισχυτικής Διδασκαλίας στα μαθήματα «Νέα Ελληνικά» και «Μαθηματικά» των Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑ.Λ.) στο πλαίσιο της πράξης «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ. – Υποστήριξη σχολικών μονάδωνΕΠΑ.Λ.».

Στο πλαίσιο της υλοποίησης της πράξης «Μια Νέα  Αρχή στα ΕΠΑ.Λ.  – Υποστήριξη σχολικών μονάδων  ΕΠΑ.Λ.» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη  Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθη ση», το οποίο χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο και το Ελληνικό Δημόσιο, εφαρμόζεται  πρόγραμμα εναλλακτικής ενισχυτικής διδασκαλίας στα  Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑ.Λ.). 

Η Εναλλακτική Ενισχυτική Διδασκαλία είναι ενισχυτική  διδασκαλία που έχει ως σκοπό τη βελτίωση των μαθησια κών επιδόσεων των μαθητών, την παιδαγωγική υποστήριξή τους και παρέχεται με συνδιδασκαλία κατά τις ώρες  διδασκαλίας των μαθημάτων σύμφωνα με το ωρολόγιο  πρόγραμμα των σχολικών μονάδων της Δευτεροβάθμιας  Επαγγελματικής Εκπαίδευσης. 

Το Πρόγραμμα της Εναλλακτικής Ενισχυτικής Διδασκαλίας (ΕΕΔ) υλοποιείται σύμφωνα με τα οριζόμενα  στην περ. δ) της παρ. 1, στην περ. ε) της παρ. 2 και ιδίως  στην παρ. 14 του άρθρου 26 του ν. 4368/2016 (Α΄ 21),  όπως οι διατάξεις αυτές προστέθηκαν με τις παρ. 5, 6  και 7 του άρθρου 89 του ν. 4485/2017 (Α΄ 114). 

Η Εναλλακτική Ενισχυτική Διδασκαλία (ΕΕΔ) εφαρμόζεται για το σχολικό έτος 2020-2021 σε όλα τα Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑ.Λ.) της χώρας, με προτεραιότητα στους/στις μαθητές/τριες της Α΄ τάξης των ΕΠΑ.Λ.  και προβλέπει τη διδασκαλία των μαθημάτων «Νέα  Ελληνικά» και «Μαθηματικά» με συνδιδασκαλία δύο  εκπαιδευτικών της ίδιας ειδικότητας μέσα στην τάξη. Η Εναλλακτική Ενισχυτική Διδασκαλία (ΕΕΔ) υλοποιεί ται σύμφωνα με τα Ωρολόγια Προγράμματα Σπουδών  (ΩΠΣ) και τα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ),  με στόχο την ενίσχυση του γλωσσικού και αριθμητικού  γραμματισμού των μαθητών/μαθητριών των ΕΠΑ.Λ.  κατά το πνεύμα και το περιεχόμενο των προβλεπομένων. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Τι πραγματικά είναι;

Στη συνδιδασκαλία διδάσκουν ο Υπεύθυνος Καθηγητής Μαθήματος (ΥΜ) και ο Συνεργάτης Καθηγητής  Μαθήματος (ΣΜ), οι οποίοι αποτελούν τη Διδακτική  Ομάδα. Κύριο αντικείμενο της συνεργασίας τους είναι  ο σχεδιασμός και η υλοποίηση της συνδιδασκαλίας στα  αντίστοιχα μαθήματα και η διαφοροποίηση της διδασκαλίας σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά των μαθητών και  μαθητριών προς επίτευξη των στόχων της Εναλλακτικής  Ενισχυτικής Διδασκαλίας (ΕΕΔ) και η διαμόρφωση του  βέλτιστου κλίματος μάθησης και λειτουργίας των μαθητών/τριών στη σχολική κοινότητα, σύμφωνα με τους  στόχους της πράξης «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ. – Υπο στήριξη Σχολικών Μονάδων ΕΠΑ.Λ.». 

Ως Υπεύθυνος Καθηγητής Μαθήματος (ΥΜ) ορίζεται ο εκπαιδευτικός της σχολικής μονάδας στον οποίο  ο Σύλλογος αναθέτει τη διδασκαλία του μαθήματος.

Ως  Συνεργάτης Καθηγητής Μαθήματος (ΣΜ) ορίζεται ο εκ παιδευτικός που προσλαμβάνεται ή τοποθετείται για τις  ανάγκες της εναλλακτικής ενισχυτικής διδασκαλίας του  προγράμματος «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ.» και ορίζεται  με απόφαση Συλλόγου Διδασκόντων. 

Διαβάστε παρακάτω την υπουργική απόφαση

Το ΦΕΚ

Δείτε επίσης

Αξιολογικοί πίνακες εκπαιδευτικών για απόσπαση στο εξωτερικό 2024-2025

Διάδωσέ το Δημοσιεύτηκαν οι προσωρινοί αξιολογικοί πίνακες κατάταξης των εκπαιδευτικών και πίνακας απορριφθεισών αιτήσεων απόσπασης …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *