ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Υπουργός: Οι γονείς δεν διαθέτουν επιστημονικό ρόλο για να αμφισβητούν την επιστημονική και επαγγελματική επάρκεια των εκπαιδευτικών.

Διάδωσέ το

Απόσπασμα από τη συνέντευξη που έδωσε ο   Υπουργός Παιδείας στη δημοσιογράφο   Αντιγόνη Μιχοπούλου, εφημερίδα “documento” 

Με δεδομένο το άγχος των γονιών για την εκπαίδευση των παιδιών τους τέτοιες συμπεριφορές που σε τελική ανάλυση είναι προσβλητικές για τους εκπαιδευτικούς μας βρίσκουν αντίθετους. Οι εκπαιδευτικοί αποτελούν ανθρώπινο δυναμικό αυξημένων προσόντων εμπειρίας και επαγγελματικής ανάπτυξης σπουδές επιμορφώσεις μεταπτυχιακά κ.ά. Στο έργο τους υποστηρίζονται από επιστημονικούς φορείς Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής από τις δομές υποστήριξης επίλυση παιδαγωγικών ζητημάτων/κρίσεων καθώς και από τον διευθυντή της σχολικής μονάδας.

Οι γονείς δεν διαθέτουν θεσμικό και επιστημονικό ρόλο για να αμφισβητούν την επιστημονική και επαγγελματική επάρκεια των εκπαιδευτικών. Ζητήματα που αφορούν οργανωτικά και λειτουργικά προβλήματα της σχολικής μονάδας κλίμα σχέσεις διαχείριση μαθητών πρέπει να επιλύονται από τα αρμόδια συλλογικά όργανα σύλλογος διδασκόντων σχολικό συμβούλιο σε πνεύμα αμοιβαιότητας κατανόησης και εμπιστοσύνης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  ΥΠ.Π.Ε.Θ: Ορισμένοι γονείς πρέπει να αντιληφθούν ότι ο εκπαιδευτικός έχει την ευθύνη για την εφαρμογή παιδαγωγικών μέτρων

Ειδικά εξατομικευμένα/εξειδικευμένα προβλήματα μαθητών πρέπει να αντιμετωπίζονται σύμφωνα με το θεσμικό πλαίσιο τον σχολικό κανονισμό λειτουργίας και τη συνεργασία των σχολικών οργάνων σε πνεύμα αλληλόδρασης εμπιστοσύνης και κοινωνικής ευαισθησίας .

Οι γονείς έχουν δικαίωμα και υποχρέωση να ενδιαφέρονται για την εκπαίδευση και την αγωγή των παιδιών τους. Είναι αναμενόμενη η ανησυχία και το άγχος τους για την πρόοδο των παιδιών τους. Σε κάθε περίπτωση δεν είναι αναμενόμενη αλλά αντίθετα είναι αναποτελεσματική οποιαδήποτε παρέμβαση στο έργο των εκπαιδευτικών Απόψεις τους διαφωνίες απορίες ενστάσεις και καθετί που χρήζει συζήτησης μπορεί να εξεταστούν σε συνεργασία με τον εκπαιδευτικό της τάξης και του μαθήματος στις προγραμματισμένες συναντήσεις αλλά και σε έκτακτες όπως προβλέπεται και έχει ορίσει το σχολείο.

Ο διευθυντής του σχολείου ο σύλλογος διδασκόντων το σχολικό συμβούλιο και οι δομές υποστήριξης εκπαιδευτικού έργου εκ του ρόλου τους έχουν χρέος να βοηθήσουν σε μια εποικοδομητική συνεργασία γονέων και δασκάλων με απώτερο σκοπό το καλό των μαθητών.

Όλη η συνέντευξη εδώ

Δείτε επίσης

Αξιολογικοί πίνακες εκπαιδευτικών για απόσπαση στο εξωτερικό 2024-2025

Διάδωσέ το Δημοσιεύτηκαν οι προσωρινοί αξιολογικοί πίνακες κατάταξης των εκπαιδευτικών και πίνακας απορριφθεισών αιτήσεων απόσπασης …

2 Σχόλια

  1. Σωστό. Ούτε όμως η διαβόητη «Αρχή Διασφάλισης της Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε.)» δεν έχει λόγο υπάρξεως ούτε φυσικά δικαίωμα ελέγχου της επιστημονικής και επαγγελματικής επαρκείας των εκπαιδευτικών. Καταργήστε την ΑΜΕΣΩΣ! ΌΧΙ ΑΛΛΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΑΡΓΟΜΙΣΘΙΑΣ!

  2. ΝΑΙ, ΓΙ’ΑΥΤΟ ΟΤΑΝ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΑΙΔΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ Ή ΖΕΠ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΓΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΓΟΝΕΑ… ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΚΕΔΔΥ ΜΟΝΟ ΑΝ ΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝ ΤΟ ΚΡΙΝΕΙ ΤΟ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΕΝΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *