ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Νέα άρθρα σε ηλεκτρονικά εκπαιδευτικά περιοδικά(2018)

Διάδωσέ το

άρθρα

Ενδιαφέροντα άρθρα για τη διδασκαλία, τη διοίκηση, τον εκπαιδευτικό, επιλογές διευθυντών και άλλα, που δημοσιεύτηκαν σε εκπαιδευτικά περιοδικά μέσα στο 2018, μπορείτε να διαβάσετε παρακάτω. Πατήστε στους σχετικούς συνδέσμους των περιοδικών.

Άρθρα στο Περιοδικό Εκπαιδευτικός Κύκλος 

Τόμος 6 | Τεύχος 1 | Έτος 6 | 2018 Πίνακας Περιεχομένων

“Teaching Trends and Challenges in Contemporary Learning Environments: The Secret of Fire”

Σπύρος Κιουλάνης, Αναστασία Παναγιωτίδου

This is our new country: raising cultural awareness through aspects of local history within culturally-diverse classrooms

Γεωργία Βρακά, Αλεξάνδρα Βρακά, Ισαάκ Παπαδόπουλος

Μελέτη Μαθήματος: μια Πρόταση για την Επιμόρφωση των Καθηγητών Φυσικών Επιστημών

Γιάννης Γαβαλάς

Επαγγελματική εξουθένωση εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Ηλίας Φλάμπουρας Νιέτος, Στυλιανή Παπαβαγγέλη, Ελένη Ζουρνατζή, Αθανάσιος Κουστέλιος

Διερεύνηση της πρόθεσης συμμετοχής των ατόμων της Τρίτης Ηλικίας σε εκπαιδευτικά προγράμματα στις ΤΠΕ μέσω της αξιοποίησης του Μοντέλου Τεχνολογικής Αποδοχής

Διογένης Αλεξανδράκης, Ζαχαρίας Αλεξανδράκης

Πρακτικές και Παρεμβάσεις στο σχολείο για την εκπαίδευση Λογικομαθηματικών Εννοιών του μαθήματος Τεχνολογίας Γυμνασίου σε μαθητές με ήπια νοητική υστέρηση  Ιωάννης Καμπίτης

Ο Ρόλος της Κατανεμημένης Ηγεσίας στην Ενίσχυση της Κοινωνικής Δικαιοσύνης στον Σχολικό Οργανισμό Αγγελική Γόγολα

Οι προκλήσεις της Πληροφορικής στα σχέδια έρευνας/εργασίας Μουσικής: Διδακτικά παραδείγματα και προτάσεις Γεωργία Αλεξούδα, Μαρία Πατιώ

Η επαγγελματική ανάπτυξη στο Δημοτικό Σχολείο. Ο ρόλος των διαθεματικών δραστηριοτήτων στα σχολικά εγχειρίδια της Ελληνικής Γλώσσας όλων των τάξεων. Μια σημειωτική προσέγγιση

Πασχάλης Σαρόγλου

Ενισχύοντας την ευρωπαϊκή και περιβαλλοντική συνείδηση της σχολικής κοινότητας μέσω ενός καινοτόμου πρότζεκτ

Γεώργιος Στουγιαννούδης, Ξανθή Αλμπανάκη, Τριανταφυλλιά Σύβακα

Άρθρα στο περιοδικό Επιστήμες Αγωγής

Επιστήμες Αγωγής

1.Ποιοτική προσέγγιση στη διαδικασία επιλογής διευθυντών Σχολείων Πρωτοβάθμιας με τον ν. 4327/2015
Νικόλαος Τσιαπλές, Πολυνίκη Τυριακίδου
2. Διχαστικός ή αντικειμενικός ο νόμος επιλογης διευθυντών σχολικών μοναδων (4327/2015); Μελέτη Περίπτωσης στο Νομό Θεσσαλονίκης
Ελευθερία Αργυροπούλου, Δημήτριος Φιλίππου
3. Η διοικητικη κουλτούρα στην εκπαίδευση: Το παράδειγμα της Ελλάδας
Ευαγγελία Χρ. Λόζγκα, Πέλα Αντ. Στραβάκου
4. Οπτική εθνογραφία και εκπαίδευση: Μια διδακτική πρόταση
Ρέα Κακάμπουρα, Ορσαλία-Ελένη Κασσαβέτη, Έλλη Σαμαρτζή, Θωμάς Μπαμπάλης
5. Συνεργασία σχολείων-χώρων πολιτισμικής αναφοράς: Μια μελέτη
περίπτωσης
The Collaboration of Schools and Cultural Institutions: A case study
Μαρία Μαγαλιού, Ελισσάβετ Περακάκη
6. Ψηφιακά παιχνίδια και Αγγλικά ως ξένη γλώσσα. Αποτελέσματα από πιλοτικό πρόγραμμα
Εμμανουήλ Φωκίδης, Άννα Φωκά .
7. Μαθητές με χαμηλή σχολική επίδοση και η Θεωρίας της «Ετικέτας»
Ειρήνη Βαρελτζή, Παναγιώτης Γιαβρίμης

Άρθρα στο περιοδικό Εκπαιδευτική Λέσχη

Περιοδικό Εκπαιδευτική Λέσχη

Λάμπρος Νικολάρας Η έκθεση του ΟΟΣΑ για την εκπαίδευση στην Ελλάδα: Ένα «λαμπρό μέλλον»… δίχως «αύριο»!
Βασίλης Μακρής Δημήτρης Μαριόλης.
Νέες δομές ελέγχου, επιτήρησης, αξιολόγησης, γραφειοκρατίας και περικοπών
Ελένη Παπαποστόλου Τι δεν ακούσατε στα δελτία των 8: Κύμα απεργιών των εκπαιδευτικών σαρώνει πολιτείες των ΗΠΑ.
Φωτεινή Καββαδία Χρήστος Καπόνης Δημήτρης Πολυχρονιάδης
Αξιολόγηση, απόπειρες εφαρμογής της στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα ή τριάντα χρόνια φαγούρα.
Δημήτρης Αναστασίου
James m. Kauffman.
Δόμνα Μιχαήλ
Η δυσικανότητα στην πολυπολιτισμική θεωρία: Εννοιολογικά προβλήματα και ζητήματα κοινωνικής δικαιοσύνης.
Δέσποινα Καρακατσάνη
Το πειραματικό σχολείο του Bielefeld Η θεωρητική θεμελίωση και η εφαρμογή ενός σύγχρονου παιδαγωγικού συστήματος.
Τασούλα Χεππάκη. Προβληματισμοί και δοκιμές ένταξης προσφύγων στην σχολική κοινότητα.
Δέσποινα Κακατσάκη. Σχολείο «Οδυσσέας»: 20 χρόνια ταξίδι στην αλληλέγγυα εκπαίδευση
Λένα Παπαδοπούλου.
Οι συνθήκες γέννησης του «Προγράμματος Εκπαίδευση Μουσουλμανοπαίδων» και σήμερα, 20 χρόνια μετά.
Λαμπρινή Σκέρλου. Γιατί ένα σχολικό βιβλίο να είναι τόσο δύσκολο; Διδάσκοντας μαθηματικά με το βιβλίο της β΄τάξης
Γιώργος Τζωρτζακάκης. Για την ανάγκη απόσυρσης του βιβλίου των μαθηματικών της β’ δημοτικού.
Βάσω Ζαρκινού Σταυρούλα Τσακανίκα Δημήτρης Χαλβατζιδάκης. Η εξέλιξη του νηπιαγωγείου στην Ελλάδα. Νηπιαγωγείο και υποχρεωτικότητα η ιστορία του νηπιαγωγείου μέσα απο δράσεις – νόμους – διεκδικήσεις. Αναστασία Δίπλα Η παιδαγωγική Φρενέ στο σχολείο.

Θέκλα Μιχάλογλου Ελένη Ξεφτέρη Τι διδάσκουμε όταν διδάσκουμε γλώσσα;

Φάκελος: Αναπληρωτές
Μαζικοί διορισμοί τώρα!
Γράφουν οι αναπληρωτές:
Κωνσταντίνος Ιωάννου, Στέλλιος Μπουράκης, Μαρία Κουλουκτσή, Ηλιάνα Πάνου, Πασχάλης Ταπεινόπουλος, Ζάχος Χριστοδουλόπουλος, Χρήστος Μπέλμπας, Κωσταντίνος Πασχούλας

Φάκελος: Λογοτεχνία και Σχολικές Βιβλιοθήκες
Γράφουν:
Γιάννης Παπαδάτος, Πέτρος Μενδώνης, Νίκος Σύφαντος, Ελένη Κακαλιά, Άντα Παραφόρου, Κατερίνα Λεπτουργίδου, Βάσω Νικολάου, Μάριος Μάζαρης, Θεώνη Πετρίδου, Στεριανή Ταζοπούλου

Κατερίνα Λεπτουργίδου
Συνέντευξη με τη Μάγδα Φύσσα: «Ας γίνει ο Παύλος η ευκαιρία μας να τελειώνουμε με το φασισμό»

Δημήτρης Πολυχρονιάδης Τρία χρόνια δίκη της Χρυσής Αυγής: Συνέντευξη με τον δικηγόρο Κώστα Παπαδάκη

Άρθρα στο περιοδικό Action Researcher in Education

Action Researcher in Education

Η επανα-διαπραγμάτευση των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών ως μοχλός επαγγελματικής ανάπτυξης στο μάθημα της ιστορίας, M. Mαμούρα
Transitional school-based program of teachers’ professional development in Greece: the role of the Teachers’ School Assembly and the School Advisor, Ν. Graikos .
Καμπάνια συμμετοχικού διαλόγου «Λέμε ΟΧΙ σε ό,τι μας ρυπαίνει σε ό,τι μας πεθαίνει ΝΑΙ στη ζωή»: Ένα Σχέδιο Δράσης για την ανάπτυξη μιας Επιστημονικής Οργάνωσης, Χρ. Τερεζάκη
Student Teachers’ Conception of Research-based Knowledge and Experience of Coherence in a new Teacher Education Program, Annfrid R. Steele
Professional development of university teacher trainers through organizational reconstruction: an action research study, Rivka Glaubman, Ettie Ornan and Hananyah Glaubman
Studying Complex Systems in School. An inquiry based method utilizing the multi-agent software NetLogo, Gkaras G., Costaridis P., Yiatas D., Vlassi M., Pashaliori St.
Η συμβολή της έρευνας δράσης στην εισαγωγή της ιστορικής εκπαίδευσης στο νηπιαγωγείο, Κ. Φαρδή
Αγόρια vs κορίτσια: Από την αντιπαλότητα στην ενσυναίσθηση – Αναζητώντας και αναδεικνύοντας την «φωνή» των μαθητών, Α. Φρατζή

Άρθρα στο Περιοδικό Ερκύνα

Περιοδικό Ερκύνα

Οι στάσεις των εφήβων ως προς τη χρήση των greeklish στην επικοινωνία τους μέσω κινητών συσκευών και Διαδικτύου (Κωνσταντίνα – Ειρήνη Κουφού, Σπυρίδων Παπαδάκης)
Σενάριο Διδασκαλίας ολόκληρου λογοτεχνικού έργου: “Ο Άκης στα όπλα”(Αργυρούλα Αλεξανδροπούλου, Παναγιώτα Ψυχογυιοπούλου)
Υπάρχουν λάθη στα Μαθηματικά που είναι σχεδόν αδύνατο να τα αποφύγουν οι
μαθητές; (Στάμη Τσικοπούλου, Σπύρος Φερεντίνος)
Ο βαθμός πολιτικής ωριμότητας των εφήβων μαθητών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ως απόρροια της πολιτικοποίησης τους: εμπειρική προσέγγιση σε σχολεία της Κεντρικής Μακεδονίας(Αντώνης Παπαοικονόμου, Μαρία Μπιρμπίλη)
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στην εκμάθηση της γλώσσας Python με τη μέθοδο της μικτής μάθησης( Ιωάννης Ρούσσος, Ευάγγελος Κανίδης)
Πλαίσιο για ένα Ενιαίο Πρόγραμμα Σπουδών Πληροφορικής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
(Ευάγγελος Κανίδης, Μαργαρίτα Καραλιοπούλου, Ιωάννης Αποστολάκης, Παναγιώτης Τσιωτάκης)
Η συμμετοχή των μαθητών στη δημιουργία πινάκων διαβαθμισμένων κριτηρίων (Τιμολέων Θεοφανέλλης, Ντόρα Λεονταρίδου)
Διερεύνηση των απόψεων των Νηπιαγωγών γύρω από το ζήτημα της επικοινωνίας και συνεργασίας τους με τους γονείς των μαθητών  (Ιωαννέτα Δημουλή)
Εθνική και Ευρωπαϊκή πολιτική για την εκπαίδευση των Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες (Ασπασία – Σπυριδούλα Τόγια, Ελένη Κορέτση)

Δείτε επίσης

Βλέπω και Συζητώ: το πρόγραμμα ταινιών μικρού μήκους που ταξιδεύει σε όλη την Ελλάδα

Διάδωσέ το Βλέπω και Συζητώ: το πρόγραμμα ταινιών μικρού μήκους που ανοίγει συζητήσεις από τη …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *