Παρασκευή , 19 Απριλίου 2024
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ομάδες όμορων σχολείων: Αρχίζουν να “τρέχουν” τα νέα καθήκοντα των εκπαιδευτικών

Διάδωσέ το

 www.fresh-education.gr 
Μετά την τοποθέτηση των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου και τις σχετικές αποφάσεις των ΠΔΕ για τα σχολεία παιδαγωγικής ευθύνης τους, οι Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ορίζουν σταδιακά τις ομάδες όμορων σχολείων της αρμοδιότητας τους.

Σύμφωνα με  τον νέο νόμο  4547/2018  άρθρο 48 παρ. 2., οι Σύλλογοι Διδασκόντων των σχολικών μονάδων(όταν δεν υπάρχει Υποδιευθυντής)  θα πρέπει να συνεδριάσουν και επιλέξουν έναν εκπαιδευτικό που  μαζί με τον Διευθυντή θα εκπροσωπούν το σχολείο στις συσκέψεις των ομάδων όμορων σχολείων.

Συγκεκριμένα τις επόμενες ημέρες οι Σύλλογοι Διδασκόντων που δεν έχουν υποδιευθυντή,  θα κληθούν από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης   να αποφασίσουν ποιος εκπαιδευτικός θα είναι αυτός.

Οι σχολικές μονάδες παιδαγωγικής ευθύνης των Συντονιστών εκπαιδευτικού έργου προσδιορίζουν καθοριστικά και τον τρόπο χωρισμού των σχολείων σε ομάδες.

Σκοπός των συσκέψεων θα είναι  διαδικασία του προγραμματισμού του εκπαιδευτικού έργου

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Εξωδιδακτικά καθήκοντα εκπαιδευτικών και νέα σχολική χρονιά.
Στο άρθρο 48 παρ. 2. ο ν.4547/2018 αναφέρει για τις ομάδες όμορων σχολείων

2. Οι διευθύνσεις εκπαίδευσης ορίζουν ομάδες όμορων σχολείων, με ελάχιστο αριθμό σχολικών μονάδων τις πέντε (5) και μέγιστο τις δέκα (10). Κάθε σχολική μονάδα εκπροσωπείται στην ομάδα σχολείων από τον διευθυντή και τον υποδιευθυντή ή, όπου δεν προβλέπεται υποδιευθυντής, από έναν εκπαιδευτικό, ο οποίος επιλέγεται από το σύλλογο διδασκόντων. Τα ολιγοθέσια σχολεία εκπροσωπούνται στην ομάδα σχολείων μόνο από τον προϊστάμενό τους. Οι σύλλογοι διδασκόντων των ομάδων σχολείων βρίσκονται σε συνεχή ενημέρωση μεταξύ τους σχετικά με επιμορφωτικές πρωτοβουλίες, δράσεις και συμμετοχή σε ποικίλα παιδαγωγικά προγράμματα με στόχο την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη κοινή εμπλοκή των εκπαιδευτικών τους κοινοτήτων. Οι εκπρόσωποι των σχολικών ομάδων της συνεργαζόμενης ομάδας σχολείων πραγματοποιούν τρεις (3) τουλάχιστον συσκέψεις στη διάρκεια του σχολικού έτους, κατά τις οποίες ανταλλάσσουν ιδέες, προτάσεις και προβληματισμούς γύρω από την ανάπτυξη πρωτοβουλιών και δράσεων για την επίλυση παιδαγωγικών ζητημάτων, με επίκεντρο τη διαδικασία του προγραμματισμού του εκπαιδευτικού έργου ως εξής:

α) κατά τη διάρκεια της διαδικασίας καθορισμού και περιγραφής των επιδιωκόμενων στόχων του προγραμματισμού του εκπαιδευτικού έργου κάθε σχολικής μονάδας, τους οποίους θέτει κάθε σύλλογος διδασκόντων για το σχολικό έτος, ώστε να δημιουργηθεί γόνιμος διάλογος για τις προτεραιότητες, τις ιεραρχήσεις, τα κοινά πεδία επιδιώξεων και τους εντοπισμούς συμπτώσεων ή διαφοροποιήσεων,

β) στο μέσο της σχολικής χρονιάς, με σκοπό την αποτίμηση της πορείας υλοποίησης των στόχων του προγραμματισμού και την ανταλλαγή σχετικών απόψεων,

γ) στο τέλος της σχολικής χρονιάς, ύστερα από την ολοκλήρωση της αποτίμησης του εκπαιδευτικού έργου κάθε σχολικής μονάδας και την αποστολή της σχετικής έκθεσης στο ΠΕ.Κ.Ε.Σ.

Αν θέλετε να ενημερώνεστε πριν από τις εξελίξεις πατήστε το κόκκινο καμπανάκι  κάτω αριστερά της οθόνης

3. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων καθορίζεται κάθε θέμα σχετικό με τη λειτουργία των ομάδων εκπαιδευτικών και των ομάδων σχολείων και την εφαρμογή του παρόντος.

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς τον ενεργό σύνδεσμο της πηγής της δημοσίευσης

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Η Κυβέρνηση πρέπει να λάβει την πολιτική απόφαση για την επιστροφή των μισθών στους εκπαιδευτικούς

Δείτε επίσης

Αξιολογικοί πίνακες εκπαιδευτικών για απόσπαση στο εξωτερικό 2024-2025

Διάδωσέ το Δημοσιεύτηκαν οι προσωρινοί αξιολογικοί πίνακες κατάταξης των εκπαιδευτικών και πίνακας απορριφθεισών αιτήσεων απόσπασης …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *