ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Όλα τα έντυπα αξιολόγησης μαθητή /τριας από Κ.Ε.Σ.Υ

Διάδωσέ το

Διαδικασία ατομικής αξιολόγησης μαθητή

Έντυπα αξιολόγησης μαθητών/τριών

Το  Κ.Ε.Σ.Υ. Νάξου  δημοσίευσε στην ιστοσελίδα του τα έντυπα αξιολόγησης μαθητών/τριών.

Πατήστε στα παρακάτω έντυπα αξιολόγησης και προγραμμάτων παρέμβασης:

Τα έντυπα για αξιολόγηση από το Κ.Ε.Σ.Υ.

Έντυπο 1. Αίτηση – Δήλωση γονέα / κηδεμόνα προς το σχολείο

Έντυπο 2. Περιγραφική Παιδαγωγική Έκθεση Νηπιαγωγείου

Έντυπο 2. Περιγραφική Παιδαγωγική Έκθεση Δημοτικού

Έντυπο 2. Περιγραφική Παιδαγωγική Έκθεση Γυμνασίου – Λυκείου

Έντυπο 3. Βραχυχρόνιο Πρόγραμμα Παρέμβασης (αρχική αξιολόγηση – σύνταξη προγράμματος)

Έντυπο 4. Βραχυχρόνιο Πρόγραμμα Παρέμβασης (ενδιάμεση – τελική αξιολόγηση προγράμματος)

Έντυπο 5. Αίτηση γονέα / κηδεμόνα για αξιολόγηση μαθητή/τριας από το Κ.Ε.Σ.Υ.

Έντυπο 6. Βεβαίωση παραλαβής Αξιολογικής Έκθεσης – Γνωμάτευσης από το Σχολείο

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Αξιολόγηση μαθητή από το ΚΕΣΥ. Τι πρέπει να κάνουν σχολείο και γονείς

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΑ 9 ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ  ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΤΗ/ΤΡΙΑΣ ΑΠΟ Κ.Ε.Σ.Υ

Ενημερωθείτε και στη σελίδα του fresh-education.gr στο f/b πατώντας εδώ

 Τα Κ.Ε.Σ.Υ. διενεργούν ατομικές αξιολογήσεις και εκδίδουν αξιολογικές εκθέσεις – γνωματεύσεις στις εξής περιπτώσεις:

  • α) όταν διαπιστώνεται σχετική ανάγκη από τις δράσεις διερεύνησης εκπαιδευτικών και ψυχοκοινωνικών αναγκών. Στις περιπτώσεις αυτές, οι μαθητές για τους οποίους προκύπτουν ενδείξεις ότι εμφανίζουν ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή αντιμετωπίζουν άλλες ψυχοκοινωνικού τύπου δυσκολίες, αξιολογούνται περαιτέρω από το Κ.Ε.Σ.Υ., αν κρίνεται σκόπιμο, ύστερα από την εφαρμογή βραχυχρόνιου προγράμματος υποστήριξης,

  • β) ύστερα από πρόταση των Ε.Δ.Ε.Α.Υ., όταν κρίνεται ότι μαθητές χρήζουν περαιτέρω αξιολόγησης και έκδοσης σχετικής γνωμάτευσης, παρά την εφαρμογή βραχυχρόνιου προγράμματος υποστήριξης στο σχολείο τους,

  • γ) ύστερα από πρόταση της ομάδας εκπαιδευτικής υποστήριξης μαθητών στις σχολικές μονάδες στις οποίες δεν λειτουργεί Ε.Δ.Ε.Α.Υ., η οποία διατυπώνεται μετά την εφαρμογή βραχυχρόνιου προγράμματος υποστήριξης,

  • δ) ύστερα από αίτημα του γονέα ή κηδεμόνα προς το Κ.Ε.Σ.Υ. Στην περίπτωση αυτή, το Κ.Ε.Σ.Υ. συνεργάζεται με το σχολείο και μπορεί, εφόσον το κρίνει σκόπιμο, να ζητά τη γνώμη των Ε.Δ.Ε.Α.Υ. ή των ομάδων εκπαιδευτικής υποστήριξης μαθητών.

  • Σε κάθε περίπτωση, για την αξιολόγηση μαθητών /τριων και την έκδοση σχετικών αξιολογικών εκθέσεων – γνωματεύσεων από τα Κ.Ε.Σ.Υ., σύμφωνα με την παράγραφο 3, απαιτείται η:
    • α) προηγούμενη της διενέργειας της αξιολόγησης υποβολή σχετικού αιτήματος των γονέων ή κηδεμόνων προς το Κ.Ε.Σ.Υ.,

    • β) αιτιολογημένη εισήγηση του συλλόγου διδασκόντων προς το Κ.Ε.Σ.Υ., από την οποία να προκύπτει ότι έγιναν όλες οι αναγκαίες υποστηρικτικές παρεμβάσεις από τη σχολική μονάδα του μαθητή, τα αποτελέσματα των παρεμβάσεων αυτών, καθώς και το βραχυχρόνιο πρόγραμμα παρέμβασης, το οποίο έχει συνταχθεί και υλοποιηθεί από την Ε.Δ.Ε.Α.Υ. ή την ομάδα εκπαιδευτικής υποστήριξης μαθητών της παραγράφου 2.

    Τα Κ.Ε.Σ.Υ. εκτός από περιπτώσεις ατομικής αξιολόγησης και υποστήριξης, διερευνούν και αιτήματα, που υποβάλλονται από τους συλλόγους διδασκόντων των σχολικών μονάδων και αφορούν τις αρμοδιότητες των Κέντρων αυτών, σύμφωνα με το άρθρο 7. Τα αιτήματα αυτά συνοδεύονται από το σχετικό πρακτικό του συλλόγου διδασκόντων, το οποίο περιλαμβάνει την τεκμηρίωση της αναγκαιότητας της σχετικής παρέμβασης από πλευράς του Κ.Ε.Σ.Υ., περιγραφική έκθεση των μέτρων που έχουν ληφθεί από το σχολείο για το προς παρέμβαση θέμα και τα σχετικά αποτελέσματα.

 

Δείτε επίσης

Υπουργείο Παιδείας: Την Παρασκευή 28/4 η κλήρωση για την εισαγωγή στα Πειραματικά σχολεία

Διάδωσέ το Το Υπουργείο Παιδείας ενημέρωσε ότι η δημόσια ηλεκτρονική κλήρωση για την εισαγωγή στα …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *