ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Υπουργός: Κατατέθηκε το σχέδιο νόμου. Από ποιους αξιολογούνται οι εκπαιδευτικοί συνεχώς

Διάδωσέ το
 Από ποιους αξιολογούνται
Απόσπασμα από τη συνέντευξη του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστα Γαβρόγλου στον ρ/σ “news 247” για το νέο σχέδιο  νόμου και τη διαδικασία της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας.
ΥΠΟΥΡΓΟΣ:

Εμείς χθες το βράδυ μετά από μια εντυπωσιακή διαβούλευση καταθέσαμε ένα αναλυτικό και εκτενέστατο νομοσχέδιο όπου καθιερώνουμε τις διαδικασίες αυτοαξιολόγησης σχολικής μονάδας και αξιολόγηση των στελεχών της εκπαίδευσης

Η αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας είναι ένας προγραμματισμός που γίνεται από τον ΣΔ και σε συνεργασία με τα στελέχη, διότι προτείνουμε κάποιες πρόσθετες υποστηρικτικές δομές των σχολείων, αυτός ο προγραμματισμός παρακολουθείται ώστε στο τέλος  του χρόνου  να δούμε τι μπόρεσε το σχολείο να καταφέρει και ποια προβλήματα δεν είναι δυνατό να λυθούν

Ο πυρήνας του προβληματισμού μας είναι να καθιερώσουμε μια κουλτούρα αξιολόγησης που προφανέστατα δε θα είναι τιμωρητική, διότι δυστυχώς οι πρωτοβουλίες των προηγούμενων κυβερνήσεων ως προς την αξιολόγηση υπονόμευσαν την κουλτούρα την αξιολόγηση  και την  αξιολόγησης.

Όταν λες αξιολογώ για να διώξω, δεν ενισχύει την αξιολόγηση είναι ένα άλλοθι για να διώξεις.

Εμείς λέμε δε θα αξιολογηθούν οι εκπαιδευτικοί, αλλά θα αυτοαξιολογηθούν οι σχολικές μονάδες και ο πυρήνας του προβληματισμού είναι ότι τα προβλήματα που έ χουν τα σχολεία είναι κατά κύριο λόγο κοινωνικά αλλά και μαθησιακά.

Αρα έχεις δομές με ψυχολόγους κοινωνικούς λειτουργούς κοινωνιολόγους προφανώς και σχολικούς συμβούλους που ξέρουν τα γνωσιακά προβλήματα και αυτοί συνεργάζονται για να δουν από την αρχή του χρόνου το σχολείο, τι βοήθεια πρέπει να χει.

ΔΗΜ.

Ο “Φουρλής” είναι ένας καθηγητής σε ένα σχολείο ο οποίος έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον, ..,έχει μεταδοτικότητα, κάνει ότι μπορεί, κάποιος άλλος είναι πιο οκνηρός δηλαδή δεν έχει μεγάλο ενδιαφέρον, είναι στο δημόσιο…..αυτό το πράγμα το να βάζουμε  στο ίδιο τσουβάλι δυο ανθρώπους, ο ένας που ενδιαφέρεται,  ο άλλος που δεν ενδιαφέρεται,…., είναι  σα να μην βλέπουμε το πρόβλημα

ΥΠΟΥΡΓΟΣ

Ο “Φουρλής” καταξιώνεται στη συνείδηση των μαθητών, είναι το μεγαλύτερο δώρο  που μπορεί να έχει ένας εκπαιδευτικός, και όποιος  έχει αυτή την παλαιού τύπου δημοσιοϋπαλληλική αντίληψη απαξιώνεται. Άρα καθημερινά οι εκπαιδευτικοί αξιολογούνται και από μαθητές και από γονείς.

Έχει μεγάλη σημασία να αναγνωρίσουμε τη θετική παρουσία του “Φουρλή” αλλά και έχει πολύ μεγάλη σημασία να βοηθήσουμε και τον άλλο κόσμο. Διότι ο άλλος κόσμος δεν έχει γεννηθεί τεμπέλης,  κάτι έχει γίνει , έχει επιλέξει ένα επάγγελμα και κάτι έχει γίνει.

Οι υποστηρικτικές δομές έχουν ως στόχο να αναβαθμίσουν την καθημερινότητα του σχολείου. …

Βεβαίως η πολιτεία τι ακριβώς έπραξε για να βοηθήσει και τους καλούς και τους μέτριους; Η πολιτεία είναι σε πλήρη αταξία ως προς τις δικές της  υποχρεώσεις.

Με ποιο ηθικό δικαίωμα η πολιτεία έρχεται να πει να αξιολογήσω το έναν και το άλλο. Πρέπει και η ίδια να αξιολογηθεί….

Ξέρετε ότι δεν έχουν γίνει επιμορφώσεις. Εμείς από το Σεπτέμβριο θα ξεδιπλώσουμε ένα εθνικό σχέδιο επιμόρφωσης το οποίο θεωρούμε κλειδί για την επόμενη ημέρα.

Πρέπει να πειστεί η εκπαιδευτική κοινότητα ότι δεν έχουμε ένα μαστίγιο στο χέρι που λέγεται αξιολόγηση για να διώξουμε.

ΔΗΜ:

Έχετε μιλήσει με τους εκπαιδευτικούς;

ΥΠΟΥΡΓΟΣ:

Και η ΟΛΜΕ και η ΔΟΕ αρνήθηκαν να συναντήσουν τους εκπροσώπους του ΟΟΣΑ. Δέχονται την αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων, όπως ακριβώς σας την είπα.

Και έχουν υπάρξει συνέδρια που το λένε οι ίδιοι.

Στο νομοσχέδιο θα δείτε πρωτοφανείς και ριζοσπαστικές λύσεις….

https://www.minedu.gov.gr/news/34173-24-04-18-synentefksi-tou-ypourgoy-paideias-erevnas-kai-thriskevmaton-k-gavroglou-ston-r-s-news-248

 

 

Δείτε επίσης

Αξιολογικοί πίνακες εκπαιδευτικών για απόσπαση στο εξωτερικό 2024-2025

Διάδωσέ το Δημοσιεύτηκαν οι προσωρινοί αξιολογικοί πίνακες κατάταξης των εκπαιδευτικών και πίνακας απορριφθεισών αιτήσεων απόσπασης …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *