ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΝΔ: Σε ειδική ιστοσελίδα του Υπουργείου οι γονείς θα αξιολογούν τα σχολεία

Διάδωσέ το

Άδειες εκπαιδευτικών

Θα υπάρχει ένα portal ή μια ιστοσελίδα, (όπως θέλετε πείτε το) του Υπουργείου Παιδείας, η οποία θα είναι δομημένη, οργανωμένη, στην οποία  σε πρώτη φάση θα μπορεί να γίνεται αξιολόγηση των σχολείων από τους ίδιους τους ενδιαφερόμενους, τους γονείς πρωτίστως.

Ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κωστής Χατζηδάκης φιλοξενήθηκε σήμερα  στο στούντιο του Sport24 Radio 103,3 και την εκπομπή «Drive and Travel», με τους Δημήτρη Μπαλή και Καλλιστώ Γούναρη και εκτός των άλλων μίλησε  για θέματα Παιδείας και συγκεκριμένα για την αξιολόγηση σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών.

Σε σχετική ερώτηση για τις προθέσεις της ΝΔ για την αξιολόγηση απάντησε ως εξής:

« Εμείς πιστεύουμε στην αξιολόγηση σε όλα τα επίπεδα. Στην Παιδεία στη Υγεία στη Δημοσια Διοικηση. Γιατί πιστεύουμε στην αξιολόγηση;

Πρώτο: Γιατί θεωρούμε ότι πρέπει να έχουμε έναν τρόπο να καταλαβαίνουμε τι πάει καλά  ,τι πάει κακά, και αυτά που πάνε στραβά να τα διορθώνουμε. Όχι επειδή πέρασε έτσι από το μυαλό του κάθε Υπουργού, αλλά μέσα από μία διαδικασία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  eTwinning: Νέα δράση επιμόρφωσης για όλους τους εκπαιδευτικούς. Αιτήσεις μέχρι 1/07/2019

Δεύτερο: Η αξιολόγηση είναι η επιβράβευση του καλύτερου.

Τρίτο : Γιατί είναι κίνητρο για άλλους να γίνουν καλύτεροι

Θα υπάρχει ένα portal ή μια ιστοσελίδα,(όπως θέλετε πείτε το) του Υπουργείου Παιδείας η οποία θα είναι δομημένη, οργανωμένη στην οποία ιστοσελίδα σε πρώτη φάση θα μπορεί να γίνεται αξιολόγηση των σχολείων

Και τέταρτο γιατί πρέπει να σεβόμαστε τα λεφτά του φορολογούμενου που πάνε στο κράτος και θα πρέπει να πιάνουν τόπο.

Στην εκπαίδευση θα ξεκινήσουμε από την αξιολόγηση των σχολικών μονάδων. Δηλαδή των πανεπιστημίων στην Τριτοβάθμια Εκπ/σης και των Σχολείων.

Θα υπάρχει ένα portal ή μια ιστοσελίδα,(όπως θέλετε πείτε το) του Υπουργείου Παιδείας η οποία θα είναι δομημένη, οργανωμένη, στην οποία  σε πρώτη φάση θα μπορεί να γίνεται αξιολόγηση των σχολείων από τους ίδιους τους ενδιαφερόμενους, τους γονείς πρωτίστως. Όχι αξιολόγηση σε πρώτη φάση των ίδιων των καθηγητών, θα γίνει και αυτό. Αλλά λέμε να ξεκινήσουμε από αυτό για να καταλάβουμε όλοι τι είναι η αξιολόγηση. Ότι δεν είναι κανένας “μπαμπούλας”. Και κάνοντας αυτή την απρόσωπη αξιολόγηση και αναρτώντας και τα αποτελέσματά της.. 1ο Λύκειο του τάδε Δήμου, 2ο Λύκειο του ίδιου Δήμου να παίρνουμε και μια άισθηση οι γονείς, οι ενδιαφερόμενοι για το πώς πάει το σχολέιο, ποια αίσθηση έχουν, πώς τους φαίνεται το σχολείο των παιδιών τους συνολικά. Και νομίζω αυτό είναι έντιμο, είναι διαφανές και θα ωθήσει όλους για περισσότερη δουλειά.

Διαβάστε εδώ για το νέο όργανο που σχεδιάζει η ΝΔ να λειτουργεί στις σχολικές μονάδες

H συνέντευξη εδώ

Πηγή: www.sport24radio.gr

Δείτε επίσης

Αξιολογικοί πίνακες εκπαιδευτικών για απόσπαση στο εξωτερικό 2024-2025

Διάδωσέ το Δημοσιεύτηκαν οι προσωρινοί αξιολογικοί πίνακες κατάταξης των εκπαιδευτικών και πίνακας απορριφθεισών αιτήσεων απόσπασης …

8 Σχόλια

  1. 1) Αυτό ΔΕΝ είναι αξιολόγηση, με επιστημονικά κριτήρια, αλλά έρευνα δημοφιλίας/δημοσκόπηση.
    2) Οι υπουργοί, οι βουλευτές, οι δικαστές/εισαγγελείς και οι λοιποί δημόσιοι υπάλληλοι πότε θα «αξιολογηθούν» κατ’ αυτόν τον τρόπο; Γιατί η νουΔΟΥΛΑ θέτει στο στόχαστρο Καθηγητές/Διδασκάλου πρώτα; Προς τί αυτό το μίσος; Επειδή είναι στουρνάρι ο αρχηγός της, δεν μπόρεσε να βγάλει το Λύκειο παρά με τις σκουντιές, δεν θα μπορούσε ποτέ να περάσει σε Πανεπιστήμιο μέσω Πανελληνίων εξετάσεων αλλά πήγε με μέσον στο hayvanard;
    3) Με ποια κριτήρια η αμόρφωτη* δικηγορέσσα ωμέγα διαλογής Νίκη Κεραμέως προαλείφεται για υπουργός Παιδείας;

    * Δεν την άκουσα μια φορά να αναφέρει ένα ρητό από την αρχαία, μεσαιωνική ή νεώτερη ελληνική γραμματεία.

    • Φίλε μου, “Ελεύθερε” ήρθε η ώρα να λάβουν όλοι το αντίτιμο που τους αναλογεί. Αρχικά να ξεχωρίσουν τα ”ξερά” απ’ τα ”χλωρά”. Όσοι δουλεύουν και προάγουν την πρόοδο των μαθητών τους, δεν έχουν να φοβηθούν τίποτα… Αξιολόγηση θα γίνει και θα αναγνωριστούν οι ”εργάτες” του κλάδου που τόσα χρόνια υποβαθμίζονται εξαιτίας της πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ που απεχθάνεται την αριστεία… Όσο για τα στελέχη της εκπαίδευσης, έφτασε ο καιρός να βγει στο φως όλη η ”σκοτεινή” και διεφθαρμένη περίοδος επιλογής των Συντονιστών. Έφτασε ο καιρός που τα ΠΕΚΕΣ θα περάσουν στο χρονοντούλαπο της ιστορίας ως ο πιο αποτυχημένος θεσμός υποστήριξης των εκπαιδευτικών. ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ των Σχολικών Συμβούλων με αξιοκρατικές διαδικασίες, για να ”ανασάνει” ο εκπαιδευτικός… Αντικατάσταση Περιφερειακών και Διευθυντών Εκπαίδευσης άμεσα!
      Υ.Γ. Αν ο κύριος Μητσοτάκης έχει αμφισβητούμενη μόρφωση, τι να πει κανείς για τον κύριο Τσίπρα και τους συντρόφους του που καθημερινά επί 5 χρόνια μας αποδείκνυαν πόσο ακαλλιέργητοι είναι… Επιτέλους θα επιστρέψουν εκεί που τους αξίζει, αφού βέβαια διέλυσαν όλα τα ”γρανάζια” της Παιδείας μας… Δυστυχώς..

      • Το μόνο καλό που είχαν οι δήθεν «συντονιστές» είναι ότι ήταν αρκετά λιγότεροι από τα άλλα αργόμισθα παράσιτα, τους «συμβούλους». Δεν θα κάθομαι όμως να σας εξηγώ τα αυτονόητα διότι είστε ανεπίδεκτος μαθήσεως, πράγμα φυσικό, αλλιώς δεν θα είχατε χρηματίσει ποτέ Σ.Σ..
        Αφήστε τα ανέκδοτα, κύριε, γίνεστε καταγέλαστος. Του χρόνου τέτοια εποχή, μετά ένα έτος της αυτοδυναμίας -όπως όλα δείχνουν- του Κούλη, θα τα ξαναπούμε. Πάλι θα περιμένετε ο δυστυχής πότε η προστάτις της Ρεπούση Γιαννάκου θα ευδοκήσει να νομοθετήσει την… ολική επαναφορά σας. Όπως το 2004, που μετά από 11 χρόνια στην αντιπολίτευση, δεν είχε έτοιμη καμμία αλλαγή στο γελοίο σύστημα των δεσμών, με την δικαιολογία ότι «τα παιδιά ξεκίνησαν ήδη τα φροντιστήρια».
        Γι’ αυτό, για δικό σας καλό, και των Ελληνοπαίδων που θα έχουν την ατυχία να σας έχουν δάσκαλο/καθηγητή, σας συνιστώ να παραμείνετε στην θέση μετακλητού – λινάτσας βΟλευτού της ΝΔ που έχετε, μια και ως φαίνεται είστε ΕΝΤΕΛΩΣ ακατάλληλος για την σχολική τάξη.

        Υ/Γ: Σας κατανοώ. Δεν έχετε τίποτε ν’ αντιτείνετε για τον απαίδευτο, αγράμματο Κούλη, οπότε καταφεύγετε στην ανεπάρκεια των ομοίων του αντιπάλων, που δεν θα ερχόταν ποτέ στα πράγματα, αν δεν είχε προηγηθεί η δική σας αθλιότητα. Αλλά μήν στενοχωρείσθε, κάπου θα βολευτείτε. Πόσο δίκιο είχε ο μέγας Καβάφης!
        Αφιερωμένο: https://latistor.blogspot.com/2010/02/blog-post_24.html

      • Το μόνο καλό που έχουν οι «συντονιστές» είναι πως είναι λιγότεροι από τα άλλα παράσιτα, τους «συμβούλους». Αλλά δεν θα κάθομαι να εξηγώ τα ίδια και τα ίδια σε ανεπιδέκτους μαθήσεως.

        Γελάω με τα αστεία σας, κύριε. Του χρόνου τέτοια εποχή, μετά από ένα χρόνο αυτοδυναμίας, όπως όλα δείχνουν του Κούλη, πάλι θα περιμένετε, ο δυστυχής, την ολική επαναφορά σας. Αλλ’ εις μάτην. Το νομοθετικό έργο της ΝΔ με Γιαννάκου στην Παιδεία θα είναι παρόμοιο με του 2004. 11 χρόνια στην αντιπολίτευση και κόντεψε να περάσει χρόνος για να φέρουν ένα νομοσχέδιο. Η τρελλογιατρός ανέβαλε την κατάργηση των γελοίων δεσμών με την δικαιολογία πως τα παιδιά είχαν ξεκινήσει ήδη τα φροντιστήρια!

        Σας συνιστώ λοιπόν για καλό δικό σας, αλλά προ πάντων χάριν των Ελληνοπαίδων που δεν χρωστάνε τίποτε να σας υφίστανται, να παραμείνετε μετακλητός – λινάτσα στον βΟλευτή της ΝΔ που σας προστατεύει από την τάξη τώρα. Όσο γράφετε, αποκαλύπτετε πως είστε ΠΑΝΤΕΛΩΣ ακατάλληλος για τάξη.

        • Σας πληροφορώ αγαπητέ μου ότι οι περισσότεροι από τους Σχολικούς Συμβούλους γίναμε Συντονιστές. Αυτό δε λέει τίποτα όμως. Γνωρίζουμε ωστόσο όλοι ότι οι Συντονιστές ως θεσμός είναι πραγματικά μακριά από τα σχολεία. Οι πιο πολλοί θέλουμε την ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ του θεσμού, γιατί “στέκεται” καλύτερα και γιατί αναβαθμισμένος θα προσφέρει τα μέγιστα. Αξιολόγηση στελεχών και των πάντων, για να ηγούνται οι καλύτεροι. Επί ΣΥΡΙΖΑ δυστυχώς δεν έχουν επιλεγεί οι καλύτεροι. Γνωστές οι αδικίες που έγιναν στα συμβούλια επιλογής. Όσο για την περίοδο επαναφοράς, θα γίνει άμεσα, ακόμα κι αν ενοχλεί ορισμένους της παρούσας εξουσίας.

  2. Τάσος Αλεξανδράκης

    Η αξιολόγηση δεν έχει στόχο καμία βελτίωση της παιδείας, γενικά. Αποτελεί το πρώτο και καθοριστικό μέτρο -άλλα είναι η ελεύθερη επιλογή σχολείου, το εκπαιδευτικό κουπόνι, η αυτονόμηση των σχολείων κτλ- προς την εσωτερική και εξωτερική ιδιωτικοποίηση του σχολείου. Εσωτερική, με την έννοια της λειτουργίας του με όρους αγοράς, δηλ. σκληρός ανταγωνισμός και κατάταξη σε κάθε επίπεδο και όποιος επιβιώσει. Εξωτερικός, με την έννοια της παραχώρησης κοματιών της δημόσιας παιδείας στον ιδιωτικό τομέα. Τα αποτελέσματα είναι γνωστά, κυρίως από ΗΠΑ και Μ. Βρετανία αλλά και από άλλες χώρες που ακολουθούν το παράδειγμα: υποχρηματοδότηση, υποβάθμιση και κλείσιμο σχολείων, εξοντωτική εργασία, μισθοί πείνας, χιλιάδες παραιτήσεις εκπαιδευτικών.
    Ο καπιταλισμός χρειάζεται να εξαπλώνεται συνεχώς και στις σημερινές συνθήκες μόνιμης κρίσης του, δε θέλει μορφωμένους ανθρώπους…
    Όσον αφορά το συγκεκριμένο τρόπο αξιολόγησης, μέσω σάιτ, με συγχωρείτε αλλά με ξεπερνά και δε θα εκφραστώ.

  3. Επιτέλους… να και κάτι σωστό για το δημόσιο τομέα, που θα συμβάλει να βγούμε από τον πάτο…
    Όσοι είναι μάχιμοι, δουλεύουν και προάγουν την πρόοδο των μαθητών, δεν έχουν να φοβηθούν τίποτα…

    Τι το καλό έχουν προσφέρει στην εκπαίδευση οι Σχολικοί Σύμβουλοι και τώρα οι συντονιστές; Περιμένω να μου πει κάποιος ποιο είναι το έργο τους και αν είναι ανάλογο με τα προσόντα και τις απολαβές τους…

    • Σε τι θα συμβάλλει δεν μας εξηγείς; Μήπως βλέπεις τα πράσγματα αποπλαισιωμένα από την πολιτική που εφαρμόζονται; Οι εκπαιδευτικές-πολιτικές αποφάσεις υπηρετούν καποους στόχους και να βλέπουμε τα πράγματα στη μεγάλη εικόνα, όπως περιγράφει και ο παραπάνω σχολιαστής, Τάσος Αλεξανδράκης. Η δημόσια εκπαίδευση χρειάζεται στήριξη γιατί η κρίση την διαλύει και αυτό έχει πρωτίστως επίδραση σε όλους τους μαθητές . Ο σκληρός ανταγωνισμός που προαναγγέλεται δεν θα πάει την παιδεία μπροστά, όπως άλλωστε βλέπουμε ξεκάθαρα και στις “αναπτυγμένες χώρες” του δυτικού κόσμου….μια μικρή έρευνα το μαρτυρά. Και τελικά να σκεφτούμε στα κριτήριά μας, ποια εκπαίδευση μας ενδιαφέρει; να μάθουν όλοι/όλες οι μαθητές /μαθήτριες ή να είναι επιλεκτική και διαχωριστική και να αποκλείει τελικά; ….Bourdie, κλπ. κλπ…..

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *