ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Διορθώσεις στο βιβλίο των Μαθηματικών της Ε’ δημοτικού

Διάδωσέ το

Διορθώσεις στο βιβλίο των Μαθηματικών της Ε’ δημοτικού

Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε 

Α. τη διόρθωση της άσκησης 1 (όπως φαίνεται παρακάτω), στο α’ τεύχος του Τετραδίου Εργασιών των Μαθηματικών της Ε’ Δημοτικού, στη σελίδα 9, κεφ. 2:

……………………… ………………………… ………………………… …………………………..  …………………………..

ως εξής: 

Αναδιατύπωση της πρότασης «Να αντιστοιχίσεις τα γεωμετρικά σχήματα με τις φράσεις» ως εξής: «Να επιλέξετε σε ποια από τα παρακάτω γεωμετρικά σχήματα ταιριάζουν οι αντίστοιχες προτάσεις και να συμπληρώσετε κατάλληλα τα κενά που υπάρχουν κάτω από αυτές με τα γράμματα α, β, γ ή δ.» 

Στο εικονιστικό υλικό που συνοδεύει την άσκηση να τοποθετηθούν κάτω από τα σχήματα του παραλληλογράμμου, του ορθογωνίου, του τετραγώνου και του ρόμβου, αντίστοιχα τα γράμματα α, β, γ και δ. Επιπροσθέτως, κάτω από τους ορισμούς των γεωμετρικών σχημάτων να τοποθετηθούν αντιστοίχως τέσσερις διακεκομμένες γραμμές. 

Β. τη διόρθωση της δραστηριότητας διερεύνησης του β’ τεύχους του Βιβλίου του Μαθητή των Μαθηματικών της Ε’ δημοτικού, στη σελίδα 15, κεφ. 28 ως εξής: 

Να αναδιατυπωθεί ως εξής: «Ο Νίκος και η Αγγελική έκαναν μια βόλτα στο βουνό με τα ποδήλατά τους. Στην αρχή της διαδρομής, στο σημείο Κ, ο χιλιομετρητής στο ποδήλατο του Νίκου έδειχνε 26,030 χμ. και στο τέλος της διαδρομής, όταν επέστρεψαν στο ίδιο σημείο Κ, έδειχνε 29,4 χμ. Ποια διαδρομή ακολούθησε μαζί με την Αγγελική;» 

Στο εικονιστικό υλικό που συνοδεύει τη δραστηριότητα διερεύνησης, να τοποθετηθεί το γράμμα Κ, όπως απεικονίζεται στην παραπάνω εικόνα. 

Γ. τη διόρθωση του Βιβλίου του Εκπαιδευτικού ως εξής: 

Κεφάλαιο 2. 1η Άσκηση, σελίδες 19 και 20. 

Στη σελίδα 20, στο τέλος της 2ης γραμμής να προστεθεί το εξής: 

«Προτείνεται η άσκηση να αξιοποιηθεί από τον/την εκπαιδευτικό με τους/τις μαθητές /μαθήτριες στην τάξη». 

Κεφάλαιο 28. Δραστηριότητες διερεύνησης, σελίδες 104 και 105. 

Στη σελίδα 105, στο τέλος της 3ης γραμμής να προστεθεί το εξής: 

«Προτείνεται, οι μαθητές και οι μαθήτριες να πειραματιστούν να βρουν διαφορετικές πιθανές διαδρομές, ώστε να καταλήξουν σε αυτή που τελικά έκαναν τα παιδιά και να μην περιοριστούν μόνο στην προτεινόμενη από το βιβλίο διαδρομή.» 

Το «Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων (Ι.Τ.Υ.Ε.)-“Διόφαντος”» να προχωρήσει στις απαραίτητες ενέργειες. 

Η ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ 

ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ 

Το έγγραφο

Δείτε επίσης

Βλέπω και Συζητώ: το πρόγραμμα ταινιών μικρού μήκους που ταξιδεύει σε όλη την Ελλάδα

Διάδωσέ το Βλέπω και Συζητώ: το πρόγραμμα ταινιών μικρού μήκους που ανοίγει συζητήσεις από τη …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *