Παρασκευή , 19 Απριλίου 2024
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Επανακαθορισμός περιοχών μετάθεσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

Διάδωσέ το
Επανακαθορισμός περιοχών μετάθεσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
 

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις:
α) Της παρ. 4 του Κεφ. Β’ του άρθρου 16 του ν. 1566/ 1985 (167 Α’), όπως τροποποιήθηκε από τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 5 του ν. 1824/1988 (296 Α’).
β) Του ν. 3852/2010 (87 Α’).
γ) Του άρθρου 5 του π.δ. 50/1996 (45 Α’) όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 5 του π.δ. 100/1997 (94 Α’) και ισχύει.
δ) Του π.δ. 125/2016 (210 Α’) «Διορισμός Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών».
2. Την Φ.361.23/5/Δ1/763/20-1-1989 (61 Β΄) υπουργική απόφαση «Διαχωρισμός Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων της χώρας σε περιοχές μετάθεσης» όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει.
3. Την 8705/Δ2/15-02-1999 (204 Β’) υπουργική απόφαση «Καθορισμός περιοχών μετάθεσης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση» όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει.
4. Το γεγονός ότι από την παρούσα απόφαση δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού, αποφασίζουμε:
1. Επανακαθορίζουμε τις περιοχές μετάθεσης ανά Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης και Διεύθυνση
Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ως ακολούθως:

Δείτε το ΦΕΚ 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Πορίσματα του 12ου Εκπαιδευτικού Συνεδρίου ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ./Ο.Λ.Μ.(επιβολή 30ωρου, αδιοριστία, μεταθέσεις κ.ά)

Δείτε επίσης

Διευρύνεται το δίκτυο των Πρότυπων και Πειραματικών Σχολικών Μονάδων

Διάδωσέ το Από το σχολικό έτος 2024-2025 διευρύνεται το δίκτυο των Πρότυπων και Πειραματικών Σχολικών …

Πρώτο σχόλιο

  1. Ενδεικτικό του ότι ΚΑΙ αυτή η μεταβολή έγινε κατά το κοινώς λεγόμενον «με τα πόδια» είναι η αναφορά σε… Νομούς, που έχουν καταργηθεί ήδη από το 2011 – Περιφερειακές Ενότητες λέγονται πλέον.

    Επί της ουσίας, στις προσλήψεις ή στους διορισμούς (ότΑΝ ξαναγίνουν), τις μεταθέσεις και τις αποσπάσεις, είναι ντροπή να χρησιμοποιείται ακόμη το σύστημα των περιφερειών ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ και των υποδιαιρέσεών τους. Οι εκπαιδευτικοί πρέπει να έχουν την δυνατότητα να δηλώνουν ηλεκτρονικώς προτιμήσεις για οργανικά/λειτουργικά κενά σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες και όχι για αχανείς εκπαιδευτικές περιφέρειες. Ειδικά στην νησιωτική Ελλάδα, το πού θα βρεθεί κανείς εντός του ιδίου ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ είναι εν πολλοίς κάτι σαν λοταρία. Αν το υπουργείο θέλει να συμβάλει ανέξοδα στην ορθή, αντικειμενική και δίκαιη διαχείριση του ανθρωπίνου δυναμικού, πρέπει να προβεί αμέσως σε αυτήν την κίνηση. Εννοείται πως ο αριθμός των προτιμήσεων σχολικών μονάδων πρέπει να είναι απεριόριστος. Με τα σύγχρονα ψηφιακά μέσα είναι ευχερές να γίνονται βάσει μορίων οι τοποθετήσεις σε ελάχιστο, τείνοντα στο 0 χρόνο – τα δε Συμβούλια απλώς να επικυρώνουν τους πίνακες που θα προκύπτουν από την ψηφιακή επεξεργασία των αιτήσεων.

    Παρεμπιπτόντως, οι των κοινών σε Α΄/βάθμιο και Β΄/βάθμιο Εκπαίδευση ειδικοτήτων εκπαιδευτικοί θα πρέπει να δικαιούνται να ζητούν την τοποθέτησή/μετάθεσή τους σε σχολικές μονάδες και των 2 βαθμίδων, με όποια σειρά επιθυμούν και να τοποθετούνται βάσει κοινώς υπολογιζομένων μορίων επί τέλους.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *