Τι κάνετε μ’ αυτή τη δράση «Η τσάντα στο σχολείο»;

Διάδωσέ το

– Τι κάνετε μ’ αυτή τη δράση «Η τσάντα στο σχολείο»;

– Τι να κάνουμε. Τις αφήνουν τα μικρά τις δυο τελευταίες Παρασκευές του μήνα στις τάξεις τους. Έτσι δεν αποφάσισε ο Υπουργός μας;

– Εσύ τι λες;

– Θα το πιστέψεις ότι με ενοχλεί πολύ το θέαμα με τις πλαστικές σακούλες γεμάτες φαγητά και βιβλία παρατεταγμένες στη αυλή του σχολείου την επόμενη Δευτέρα το πρωί ;

– Άσε τώρα την αισθητική. Για την ουσία πες μου.

– Μια ανοησία και μισή πιστεύω ότι είναι. Αν άλλαζαν οι νοοτροπίες και οι αγκυλώσεις με τέτοια μέτρα τότε θα είχαμε στείλει διαστημόπλοιο στον Άρη απ’ τον προηγούμενο αιώνα. Αλλά βλέπεις όταν δεν μπορείς – και δεν θέλεις; – να ασχοληθείς με την ουσία το ρίχνεις στα επικοινωνιακά.

Νταβαντούρι να γίνεται, να μαλώνουμε στα φέισμπουκ οι «άριστοι διαβαστεροί» με τους «αραχτούς της ήσσονος προσπαθείας» και τα σχολεία στον αυτόματο.

Αν θυμάσαι, παλιότερα στέλνανε κάθε χρόνο και μια εγκύκλιο, την ίδια πάντα, για τις εργασίες στο σπίτι. Την επαναλάμβαναν πού και πού για τα μάτια του κόσμου οι πάλαι ποτέ σχολικοί σύμβουλοι βάζοντας και την απαραίτητη παιδαγωγική σάλτσα και μετά το χάος. Πήγαιναν οι φωτοτυπίες και οι ανερμάτιστες εργασίες σύννεφο. Οι τωρινοί νομίζουν ότι κάνουν τη διαφορά βγάζοντας τα πιτσιρίκια ν’ αφήνουν τις τσάντες στο σχολείο κάποια Σαββατοκύριακα το μήνα. Μια τρύπα στο νερό κάνουν.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Αυστηρότερες ποινές στα σχολεία: Είναι η λύση του προβλήματος της σχολικής βίας;

– Ξέρεις στο σχολείο μας είναι παιδιά που αφήνουν τις τσάντες και παίρνουν τον φάκελο με τις φωτοτυπίες.

– Οι καλύτεροι. Και ο σκύλος χορτάτος και η πίτα ολόκληρη. Αλλά εγώ έχω κολλήσει στην εικόνα των παρατεταγμένων πλαστικών σακουλών τη Δευτέρα πρωί στην αυλή. Δεν ξέρω γιατί μου προξενούν τέτοιο μάγκωμα όπως τις βλέπω. Κάθεσαι στο κεφαλόσκαλο και απλώνεται μπροστά σου όλη η προχειρότητα και το αλλοπρόσαλλο της εκπαίδευσης.

– Το σακουλών είναι αδόκιμο. Δεν πρέπει να έχουν γενική αυτά τα περίεργα θηλυκά.

– Δεν έχουν, αλλά πες πες θα αποκτήσουν κάποια στιγμή. Άσε που τώρα που το λες βρήκα και μια ωραία εργασία για τα δευτεράκια για το επόμενο Σαββατοκύριακο: «Γράψτε τη γενική του πληθυντικού απ’ τις λέξεις: η σακούλα, η κότα, η πείνα, η σάκα», και άσε τους γονείς και αυτά να τρελαίνονται με ή χωρίς τσάντες στο σπίτι.

Χρίστος Σαπρίκης

Δείτε επίσης

σχέδια δράσης

Οι εκπαιδευτικοί έχουν τα μέσα της εργασίας τους ενσωματωμένα στον εαυτό τους

Διάδωσέ το Οι εκπαιδευτικοί έχουν τα εργαλεία τους, τα μέσα της εργασίας τους (γνώσεις, διανοητικές …

2 Σχόλια

  1. Οι κατ’ οίκον εργασίες είναι ωφέλιμες μόνο όταν είναι λίγες! Να υπάρχει έλεγχος του όγκου των εργασιών από τους συντονιστές ή τους διευθυντές!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *