ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Έναρξη της σχολικής χρονιάς με κενά και ελλείψεις εκπαιδευτικών

Διάδωσέ το

Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ
Παρεμβάσεις-Κινήσεις-Συσπειρώσεις Π.Ε
ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ. rizospastikikinisi.blogspot.gr

ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΜΕ KENA, ΥΠΟΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ, ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, ΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ

Με την ολοκλήρωση των υπηρεσιακών μεταβολών των μονίμων και την τοποθέτηση των αναπληρωτών στα σχολεία η κατάσταση των ελλείψεων σε εκπαιδευτικούς στο ΠΥΣΠΕ Ανατολικής Θεσ/νίκης έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις. Η ευθύνη όλων των εμπλεκόμενων είναι δεδομένη και πρέπει επιτέλους να την αναλάβουν και άμεσα να προχωρήσουν σε λύσεις και διορθώσεις των άδικων και άστοχων επιλογών τους.

Συγκεκριμένα:

Η Περιφερειακή Διεύθυνση έφθασε στο πρωτοφανές σημείο να κρύβει τα κενά που έχουν δώσει οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και να αναλαμβάνει το ρόλο του «κόφτη» των εκπαιδευτικών αναγκών. Τα 71 κενά έγιναν 63 πλεονάσματα και με ευθύνη της Περιφερειακής Διεύθυνσης Κεντρ. Μακεδονίας και του Υπουργείου Παιδείας τα σχολεία δε μπορούν να λειτουργήσουν. Όπως διαμορφώνεται η κατάσταση, σε αρκετές σχολικές μονάδες δεν υπάρχει δάσκαλος για τμήμα ενώ σε άλλα σχολεία δεν λειτουργούν ή υπολειτουργούν τα ολοήμερα τμήματα. Η κατάσταση φυσικά για την παράλληλη στήριξη έχει πάρει δραματικές διαστάσεις και η απόγνωση γονιών και εκπαιδευτικών δεν αντιμετωπίζεται.
Η Διεύθυνση Π.Ε. Αν. Θεσ/νίκης δε μπορεί να μην αντιδρά στην παράλογη αυτή στάση και να αφήνει το χρόνο να οξύνει και να διογκώνει τα προβλήματα και τις ελλείψεις διδακτικού προσωπικού.
Οι αιρετοί έχουν μετατραπεί σε διαχειριστές αυτής της κατάστασης, προσπαθούν να βολέψουν τους ημετέρους και να διευρύνουν την εκλογική τους πελατεία με τις εξυπηρετήσεις και τα ρουσφέτια. Κουβέντα για τα κενά –την ειδική αγωγή-την παράλληλη στήριξη-την άνιση και άδικη αντιμετώπιση των αναπληρωτών στις τοποθετήσεις. Καμιά ενημέρωση των συλλόγων, των σχολείων και των εκπαιδευτικών. Τώρα τακτοποιούν τους γνωστούς και φίλους σε αρμονική συνεργασία με τα όργανα διοίκησης, μάλιστα έχουν το βασικό ρόλο σ’ αυτή τη λειτουργία και μετά μπορεί κάτι να ψελλίσουν «για αδικίες και κομματικές εξυπηρετήσεις των διορισμένων κυβερνητικών στελεχών». Βλέπεις έχουμε και εκλογές και πρέπει να επανεκλεγούν για να συνεχίσουν να μας σώζουν.
Η ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ τονίζει πως η απουσία μόνιμων διορισμών για 9η συνεχόμενη χρονιά είναι από τα μεγαλύτερα προβλήματα της εκπαίδευσης. Η κάλυψη πάγιων αναγκών των σχολείων με αναπληρωτές εκπαιδευτικούς (ακόμα κι όταν γίνεται έγκαιρα) δε λύνει το πρόβλημα. Η σημερινή Κυβέρνηση (ΣΥΡΙΖΑ–ΑΝΕΛ) όπως και οι προηγούμενες κυβερνήσεις (ΝΔ–ΠΑΣΟΚ) τήρησαν με ευλάβεια ΟΛΟΥΣ τους μνημονιακούς νόμους για πάγωμα των διορισμών στην εκπαίδευση, περικοπές, συγχωνεύσεις κλπ. Είναι ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ η κυβέρνηση να μιλά για τέλος των Μνημονίων και επαναφορά στην «κανονικότητα»με μηδενικούς διορισμούς.
Τα Σχολεία, για την πλήρη ανάπτυξη του προγράμματος, χρειάζονται όλες τις ειδικότητες και τις υποστηρικτικές δομές κι εμείς θα συνεχίσουμε να διεκδικούμε μόνιμους διορισμούς και αναλογία 1/15 για τα Νηπιαγωγεία και την Α΄/Β ΄Δημοτικού και 1/20 για την Γ ΄/ΣΤ.
Οι επισφαλείς συνθήκες εργασίας των αναπληρωτών, οι οποίοι καλύπτουν πάγιες ανάγκες, με μετακινήσεις από χρονιά σε χρονιά, το σπάσιμο του διδακτικού έργου σε ώρες καθώς και οι συνεχείς μετακινήσεις των δασκάλων (με τις κρίσεις υπεραριθμίας) και των ειδικοτήτων από σχολείο σε σχολείο για την κάλυψη του ωραρίου τους, αναιρούν την παιδαγωγική σχέση μεταξύ μαθητή και εκπ/κού κι έχουν οδηγήσει τα σχολεία σε πλήρη εργασιακό και παιδαγωγικό αδιέξοδο.
Θύματα αυτής της κατάστασης είναι και οι συνάδελφοι/ισσες των ειδικοτήτων οι οποίοι για να συμπληρώσουν το ωράριό τους αναγκάζονται να περιφέρονται από 3-7 σχολεία!!! Σ΄ αυτές τις συνθήκες και παρά τις φιλότιμες προσπάθειες των συναδέλφων, δε μπορεί να αναπτυχθεί ουσιαστική παιδαγωγική σχέση μεταξύ εκπαιδευτικού και μαθητή.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Με το σταγονόμετρο οι προσλήψεις αναπληρωτών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Η περιορισμένη στελέχωση των ολοήμερων τμημάτων με τους απαραίτητους εκπαιδευτικούς, δασκάλους και ειδικότητες, μαζί με τις καθημερινές μετακινήσεις εκπαιδευτικών από το πρωινό στο ολοήμερο πρόγραμμα οδηγεί τα σχολεία σε πλήρη εργασιακό και παιδαγωγικό αδιέξοδο.
Η εγκατάλειψη των παιδιών με αναπηρία που δικαιούνται παράλληλη στήριξη, η ανάθεση 2 παιδιών ανά εκπαιδευτικό και η αλλαγή εκπαιδευτικού κάθε χρόνο υποβαθμίζει την εκπαίδευση των παιδιών και έχει αρνητικές επιπτώσεις στη κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξή τους.
Η μη εφαρμογή της υποχρεωτικής δίχρονης προσχολικής αγωγής οδηγεί πολλά προνήπια εκτός δημόσιων νηπιαγωγείων τα οποία κινδυνεύουν με υποβιβασμούς και μετακινήσεις μαθητών και εκπαιδευτικών.
Συνάδελφοι, συναδέλφισσες,
Αδιοριστία, μετακινήσεις, καταστρατήγηση μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών, απαξίωση των αναγκών των παιδιών με αναπηρία χαρακτηρίζουν την αντιεκπαιδευτική πολιτική και αυτής της κυβέρνησης. Συνεχίζουμε να διεκδικούμε εδώ και τώρα:
Μαζικοί, μόνιμοι διορισμοί όλων των αναπληρωτών ΤΩΡΑ, με μοναδικό κριτήριο το πτυχίο και την προϋπηρεσία.
Ένα δάσκαλο ΠΕ70 ανά δύο τμήματα ολοημέρουστα Δημοτικά
Οργανική θέση για κάθε εκπαιδευτικό έργο, σε κάθε σχολείο και διορισμό εκπαιδευτικού.
Μετακίνηση μέχρι δύο σχολεία για τους δάσκαλους ειδικοτήτων για την κάλυψη του ωραρίου τους
Μείωση του αριθμού των παιδιών σε κάθε Τμήμα Ένταξης και δημιουργία και δεύτερου τμήματος με βάση τις ανάγκες.
Παράλληλη στήριξη σε κάθε παιδί με αναπηρία.
Τάξη υποδοχής σε κάθε σχολείο.
Δίχρονο, δημόσιο, υποχρεωτικό Νηπιαγωγείο

Δείτε επίσης

Αξιολογικοί πίνακες εκπαιδευτικών για απόσπαση στο εξωτερικό 2024-2025

Διάδωσέ το Δημοσιεύτηκαν οι προσωρινοί αξιολογικοί πίνακες κατάταξης των εκπαιδευτικών και πίνακας απορριφθεισών αιτήσεων απόσπασης …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *