Η παρούσα ανάλυση θα επικεντρωθεί στον μαθητή Στέλιο (αρ. 17 ΣΤΕ), καθώς έχουν δημιουργηθεί αρκετά προβλήματα τα προηγούμενα χρόνια που αφορούν τις σχέσεις με τους συμμαθητές και την επιθετικότητα που εκδηλώνει κατά καιρούς. Συχνά οι γονείς των μαθητών παραπονιούνται για τη στάση του Στέλιου απέναντι στα παιδιά τους. Άλλοτε εκδηλώνουν ήπια παράπονα και άλλοτε καταθέτουν σοβαρότερα περιστατικά βίας.
Κλουβάτος Κων/νος
Σχολικός Σύμβουλος
Είναι κατάλληλη η εποχή για χορήγηση κοινωνιομετρικού τεστ στην τάξη μας. Το κοινωνιομετρικό τεστ χορηγείται σε χρόνο από τον οποίο που δεν έχουν προηγηθεί διαμαθητικές συγκρούσεις εντός ή εκτός της τάξης.
Για να χορηγήσετε κοινωνιομετρικό τεστε και να δημιουργήσετε κοινωνιόγραμμα με απλό κι εύκολο τρόπο δείτε αυτά:
– Το Κοινωνιομετρικό Τεστ
– Λογισμικό για κοινωνιόγραμμα (groupdynamics)
– Οδηγός δημιουργίας κοινωνιογράμματος
Περισσότερες πληροφορίες για τη χρησιμότητα και τους τρόπους αξιοποίησης του κοινωνιογράμματος στην τάξη στον ιστότοπό μας, στο σύνδεσμο http://klouvatos.mysch.gr/diaforopoiisi_didaskalias.htm.
Δείτε στον παρακάτω σύνδεσμο την ανάλυση του κοινωνιογράμματος τάξης που μας έστειλε εκπαιδευτικός της περιφέρειας ευθύνης μας. Για λόγους εμπιστευτικότητας τα ονόματα των μαθητών έχουν αλλάξει.
Λόγω τεχνικών προβλημάτων του www.sch.gr οι σύνδεσμοι μπορεί να μην λειτουργούν προσωρινά