Ν. Κεραμέως: Γραμματειακή υποστήριξη στον Διευθυντή για να ασκήσει τα πραγματικά του καθήκοντα

Διάδωσέ το

 το λιγότερο που απαιτείται είναι γραμματειακή υποστήριξη, προκειμένου ο διευθυντής να ασκήσει τα πραγματικά του καθήκοντα

…οφείλουμε να σεβαστούμε και τα στελέχη της εκπαίδευσης, διευθυντές σχολικών μονάδων, περιφερειακούς διευθυντές και σχολικούς συμβούλους, τους οποίους πρέπει επιτέλους να σταματήσουμε να βλέπουμε μόνο ως εκτελεστικά όργανα αποφάσεων και πολιτικών του Υπουργείου είχε αναφέρει στην ομιλία της, ως Τομεάρχης Παιδείας, η Υπουργός Παιδείας κ. Νίκη Κεραμέως στην εσπερίδα με θέμα “Νέο Σχολείο – Νέα Διοίκηση: Αποκέντρωση, Συμμετοχή, Λογοδοσία, Αξιολόγηση”

Με ποιο τρόπο;

Με την αποκέντρωση των αποφάσεων που σχετίζονται με τη λειτουργία των σχολικών μονάδων.

Με την θεσμοθέτηση του κανονισμού εσωτερικής λειτουργίας κάθε σχολικής μονάδας.

Με την εφαρμογή σύγχρονου management σχολικών μονάδων. Προς αυτή την κατεύθυνση, το λιγότερο που απαιτείται είναι γραμματειακή υποστήριξη, προκειμένου ο διευθυντής να ασκήσει τα πραγματικά του καθήκοντα.

Με την ενίσχυση των αρμοδιοτήτων και του ρόλου του Συλλόγου διδασκόντων, ο οποίος πρέπει απαραίτητα να συγκαλείται ανά τακτά χρονικά διαστήματα.

Με μικρότερες εκπαιδευτικές περιφέρειες για καλύτερη παιδαγωγική και διδακτική υποστήριξη του εκπαιδευτικού έργου.

Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Εκπαιδευτική Πολιτική: Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Διοίκηση»

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Σοφία Ζαχαράκη: Το χρονοδιάγραμμα της αξιολόγησης στα σχολεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Πότε είναι "παγίδα"στον μισθό η αναγνώριση μεταπτυχιακού. Ζητούνται πίσω αναδρομικά.

Φωτογραφία από StockSnap από το Pixabay

Δείτε επίσης

Ολυμπιακή Παιδεία – 4η Ολυμπιακή Εβδομάδα στα σχολεία

Διάδωσέ το Υλοποίηση εκπαιδευτικού προγράμματος «Ολυμπιακή Παιδεία – 4η Ολυμπιακή Εβδομάδα στα σχολεία» για μαθητές/τριες …

44 Σχόλια

  1. …οφείλουμε να σεβαστούμε και τα στελέχη της εκπαίδευσης, διευθυντές σχολικών μονάδων, περιφερειακούς διευθυντές και σχολικούς συμβούλους, τους οποίους πρέπει επιτέλους να σταματήσουμε να βλέπουμε μόνο ως εκτελεστικά όργανα αποφάσεων και πολιτικών του Υπουργείου είχε αναφέρει στην ομιλία της, ως Τομεάρχης Παιδείας, η Υπουργός Παιδείας κ. Νίκη Κεραμέως στην εσπερίδα με θέμα “Νέο Σχολείο – Νέα Διοίκηση: Αποκέντρωση, Συμμετοχή, Λογοδοσία, Αξιολόγηση”
    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ; ΗΡΘΑΝ;

    • Τερπνή και ηδεία η ήττα που υπέστητε από την ήττα τουβλέως. Που να χτυπάτε την έδρα* σας κάτω, μέσα στο 2019-2020, αποκλείεται να γίνετε πάλι σχολική σύμβουλος και να παρασιτείτε εις βάρος του κρατικού πρυτανείου, μανδάμ.

      Και αυτή είναι μόνον μία περίπτωση από τις πολλές για τις οποίες δοξάζω τον Θεό, διότι λόγω της μνημειώδους νουΔΟΥΛΙΚΗΣ ανικανότητος, δεν θα προχωρήσουν παρά βραδέως οι επί τα χείρω σκοπούμενες «μεταρρυθμίσεις».

      Δρ Ελεύθερος

      * Η λέξη χρησιμοποιείται με την ανατομική έννοια.

  2. ΜΕ ΚΟΤΣΙΔΑ ΠΑΛΙ

    έρχεται νέος νόμος επιλογών στελεχών

    • Ότι και να γράφεται ότι και να λέτε έρχεται καινούργιο νομοσχέδιο που καταργεί τον απαράδεκτο στα εκπαιδευτικά χρονικά νόμο 4547/2018 και όλες οι επιλογές που απορρέουν από αυτόν. Άλλωστε είναι και προεκλογική δέσμευση της κυβέρνησης. Τι δεν καταλαβαίνετε ;

  3. …οφείλουμε να σεβαστούμε και τα στελέχη της εκπαίδευσης, διευθυντές σχολικών μονάδων, περιφερειακούς διευθυντές και σχολικούς συμβούλους, τους οποίους πρέπει επιτέλους να σταματήσουμε να βλέπουμε μόνο ως εκτελεστικά όργανα αποφάσεων και πολιτικών του Υπουργείου είχε αναφέρει στην ομιλία της, ως Τομεάρχης Παιδείας, η Υπουργός Παιδείας κ. Νίκη Κεραμέως στην εσπερίδα με θέμα “Νέο Σχολείο – Νέα Διοίκηση: Αποκέντρωση, Συμμετοχή, Λογοδοσία, Αξιολόγηση”
    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ; ΗΡΘΑΝ;

    • Πληροφορία από πολιτικό πρόσωπο δεν το είδα γραμμένο κάπου. Έρχεται νέος νόμος για τις Δομές Εκπαίδευσης (Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις που καταργεί τον ν4547/2018 και τα συνεπακόλουθα του προς το τέλος Αυγούστου και από Σεπτέμβριο αρχίζουν νέες επιλογές για όλα τα στελέχη

  4. Τελικά τι γίνεται αγαπητοί συνάδελφοι; Θα έχουμε ή όχι θερμό τελείωμα Αυγούστου;;; Θα καταργηθεί όντως ο 4547 μέχρι το τέλος του καλοκαιριού;;; Υπάρχει επίσημη πληροφορία ή λέι ό,τι τον συμφέρει ο καθένας;

    • Ότι και να γράφεται ότι και να λέτε έρχεται καινούργιο νομοσχέδιο που καταργεί τον απαράδεκτο στα εκπαιδευτικά χρονικά νόμο 4547/2018 και όλες οι επιλογές που απορρέουν από αυτόν. Άλλωστε είναι και προεκλογική δέσμευση της κυβέρνησης. Τι δεν καταλαβαίνετε ;

      • Και τα σχολεία πώς ξεκινούν συνάδελφε;Με Συντονιστές που οσονούπω καταργούνται;;; Ή επανέρχονται τα πρόσωπα πριν τον 4547 στις θέσεις που είχαν ως ΣΣ μέχρι να γίνουν επιλογές; Όλα όσα διαδίδονται για τέλη Αυγούστου ισχύουν επίσημα;

        • Τέλος Αυγούστου θα ανακοινωθούν οι αλλαγές

          • Ναι, δεκτό ότι ο 4547 θα καταργηθεί, όπως λέτε… Το άλλο που ακούγεται, είναι αλήθεια; Ότι οι ΣΣ ως πρόσωπα επανέρχονται στις θέσεις που κατείχαν προ καταργήσεώς τους; Και αν ναι, αυτό θα είναι καθόλα νόμιμο;

          • Αυτό θα ξεκαθαριστεί στις ανακοινώσεις τέλος Αυγούστου, ακούγονται πολλά ,αλλά ας κάνουμε υπομονή.

  5. Σωτήρης (ο ανυπόμονος)

    Υπάρχει δηλαδή και τέτοιο ενδεχόμενο… Μα εξηγήστε όσοι γνωρίζετε από νομικά, αν αυτό είναι νομικά έγκυρο… Πώς είναι δυνατόν να ξεκινήσουν τα πρόσωπα στις θέσεις ΣΣ που κατείχαν προ καταργήσεως του θεσμού; Άλλοι μετακόμισαν, γιατί επέστρεψαν στις οργανικές τους… Άλλοι ορίσθηκαν Συντονιστές και άφησαν τις οργανικές τους… Πώς θα γίνει κάτι τέτοιο; Έστω ότι καταργείται ο 4547 μαζί με όλα τα συνεπακόλουθά του, όπως λέτε, άρα ΠΕΚΕΣ και ΣΕΕ καταργούνται. Οι καταργηθέντες -τον περασμένο Οκτώβρη- ΣΣ έχουν νομικό δικαίωμα να αναλάβουν υπηρεσία ως ΣΣ;;; ΠΩΣ; Μην ξεχνάτε ότι η θητεία τους ήταν ήδη παρατεταμένη… Έχουν αλλάξει πολλά… Τα γραφεία έχουν κλείσει, ο εξοπλισμός έχει αλλάξει… Δε γίνονται αυτά τα πράγματα… Ή μήπως γίνονται; Ας ξεκαθαρίσει το τοπίο κάποιος επιτέλους, για να ξέρουμε και τι προγραμματισμό θα κάνουμε…

    • Αν το επιθυμεί η Υπουργός μπορεί να το κάνει και να επαναφέρει τους πρώην ΣΣ για την αδικία που υπέστησαν στις 5/10/2018 , νομικός είναι και γνωρίζει από αυτά.

      • Σωτήρης (ο ανυπόμονος)

        Ναι, αλλά οι πρώην ΣΣ διήνυαν ήδη πολλοστή παράταση θητείας. Ως τι θα επιστρέψουν τώρα; Ως στελέχη που είχαν παράταση θητείας, αλλά αδικήθηκαν, γι’ αυτό επιστρέφουν; Κατ’ εμέ βέβαια είναι το μόνο δίκαιο. Να επιστρέψουν τα πρόσωπα ακριβώς στις θέσεις που είχαν πριν τις 05-10-2018 και από εκεί και ύστερα να οργανωθεί το πλαίσιο για τις νέες επιλογές. Αλλά πόσο νόμιμο είναι αυτό αλήθεια; Διαφορετικά ξεκινάμε με ΣΕΕ και περιμένουμε νόμο για νέες επιλογές. Πάντως σε αυτή την περίπτωση, οι ΣΕΕ θα εμφανιστούν χωρίς κανένα κύρος, εφόσον θα επίκειται η κατάργησή τους… Είναι λοιπόν απλή φήμη ότι επιστρέφουν οι ΣΣ ως πρόσωπα;

    • Τίποτα δεν έχει αλλάξει …οι ΣΕΕ κάνουν πληρωμένες διακοπές!

  6. Οι περισσότεροι ΣΕΕ έκαναν πληρωμένες διακοπές,μετά εβδομαδιαίων συσκέψεων, όλο το χρόνο.
    Είναι βέβαια,τέτοια η δομή των δομών ,που και να θέλουν, δύσκολα μπορούν να δουλέψουν.
    Εγιναν νομικές και μικροπρεπείς αδικίες στους ΣΣ.
    Μπορούν και οφείλεται να επανέλθουν ,γιατί έτσι είναι κυρίως ηθικά σωστό,αλλά έχουν και την απαραίτητη πείρα και γνώση,μετά από πολύχρονες σπουδές και επιμορφώσεις που έχουν συγκεντρώσει.
    Δεν απομακρύνονται έτσι στελέχη που έχει ξοδέψει η πολιτεία ,αλλά και οι ίδιοι κονδύλια και προσπάθεια,για παιδαγωγική και διδακτική επιμόρφωση.
    Δεν είναι πρώτιστο ζητούμενο να ξαναστηθούν τα γραφεία,έργο πρέπει να παραχθεί από την αρχή του σχολικού έτους.
    Και οι ΣΣ έχοντας και την επιπλέον εμπειρία της καθημερινής λειτουργίας του σχολείου,μπορούν να αναλλάβουν πάλι τον ρόλο που θα τους ανατεθεί.

    • Με κάλυψες , δεν έχω να προσθέσω κάτι.

    • Πού είναι όμως οι πολυαναμενόμενες καταργήσεις; Από εδώ και πέρα θα γίνουν; Τα σχολεία ανοίγουν σε λίγες μέρες… Πότε θα οργανωθούν όλα αυτά; Πότε και με τι είδους εγκύκλιο επιστρέφουν οι ΣΣ;;; Ποιοι θα δεχτούν τα αιτήματα των εκπαιδευτικών στο ξεκίνημα; Οι ΣΕΕ ή οι επανερχόμενοι ΣΣ;;;

      • Ήταν στις προγραμματικές δηλώσεις και για αυτό ψήφισε ο Ελληνικός λαός αυτή την κυβέρνηση , για να εφαρμόσει αυτά που είχε εξαγγείλει προεκλογικά .

        • Ναι και περιμέναμε όλοι την αποκατάσταση της αδικίας… Αλλά θα γίνει; Ή απλά διαδίσονται φήμες; Αν μάλιστα επιστρέψουν ως πρόσωπα οι τέως ΣΣ στις θέσεις που είχαν προ κατάργησης, τότε θα είναι πλήρης η αποκατάσταση της αδικίας. Το ευχόμαστε.

          • Υπομονή λοιπόν γιατί εκκρεμούν οι επιλογές Διευθυντών Α/θμιας και Β/θμιας . Δεν μπορεί να ξεκινήσει η χρονιά με τους τωρινούς που είναι σε παράταση , και θα συγκροτηθούν μελλοντικά συμβούλια ΠΥΣΠΕ και ΠΥΣΔΕ.

  7. Άρα ξεκινούν οι Συντονιστές… Ναι μεν καταργείται ο νόμος 4547 με όλα τα συνεπακόλουθά του, για να μην αναστατωθεί όμως η σχολική κοινότητα, ξεκινούν την χρονιά οι ΣΕΕ, ώσπου να γίνουν νέες επιλογές… Αυτό θα γίνει ή ξεκινούν οι τέως ΣΣ;

    • Η Υπουργός μπορεί να αποκαταστήσει την αδικία κατά των πρώην ΣΣ βασιζόμενη πέρα από την κατάργηση όλου του νόμου 4547/2018 και στο ΦΕΚ 3813 τ. Β΄/04-09-2018 δημοσιεύθηκε η αριθμ. Φ.351.1/ 22 / 141872 /E3/03-09-2018 Υπουργική Απόφαση: «Παράταση προθεσμίας», και ανέφερε ότι «Το γεγονός ότι δεν έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες επιλογής και τοποθέτησης ή απόσπασης των Οργανωτικών Συντονιστών των Περιφερειακών Κέντρων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.), των Προϊσταμένων των Κέντρων Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής
      Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.) ή των Υπευθύνων Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών, αποφασίζουμε:
      Παρατείνεται για έξι (6) μήνες από την 1-9-2018 η προθεσμία του πρώτου εδαφίου της παρ. 10 του άρθρου 20 του ν. 4547/2018 για την παύση λειτουργίας των υπηρεσιών και των οργανικών μονάδων που καταργούνται με την παρ. 2 του άρθρου 17 του ίδιου νόμου, καθώς και για την έναρξη της πλήρους λειτουργίας των ΠΕ.Κ.Ε.Σ. και των Κ.Ε.Σ.Υ.»
      Αυτή την στιγμή εκκρεμούν τοποθετήσεις Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου κλάδων ΠΕ 03, ΠΕ 80 και ΠΕ 83 για την κάλυψη των κενών θέσεων στο 1ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου. Δεν ξέρω αν σας λέει κάτι αυτό; Που είναι η έναρξη πλήρους λειτουργίας των ΠΕ.Κ.Ε.Σ;

      • Δεν γνωρίζω αν η υπουργός έχει πρόθεση για κάτι τόσο ρηξικέλευθο… Έχει αλήθεια τη δυναμική να επαναφέρει ως πρόσωπα τους τέως ΣΣ στις θέσεις που είχαν προ κατάργησης, χωρίς αναστάτωση και αντιδράσεις; Επίσης, κατά πόσον το επιθυμούν οι τέως ΣΣ, αφού η πλειοψηφία εξ’ αυτών είναι νυν ΣΕΕ; Και το κυριότερο καλύπτεται νομικά ή πρόκειται για παρατυπία; Έστω ότι το κάνει… Οι ΣΕΕ που δεν ήταν ΣΣ τι κάνουν; Γυρίζουν στις οργανικές τους, μέχρι να θέσουν υποψηφιότητα στις νέες επιλογές; Και πολλοί από αυτούς μετακομίζουν στα καλά καθούμενα; Αναλόγως και οι τέως ΣΣ που αδικήθηκαν και δεν έγιναν ΣΕΕ… Αφήνουν οργανικές και μετακομίζουν στις πρών έδρες τους; Εύχομαι να μπορεί να γίνει αυτό, αλλά μοιάζει λίγο παράτολμο, αν όχι ουτοπικό… Και ιδιαίτερα αν δεν υπάρχει προειδοποίηση και κανείς δεν έχει προΐδεαστεί και προετοιμαστεί… Αλήθεια υπάρχει τέτοιο ενδεχόμενο ή ακούγονται μόνο φήμες;

        • Ότι και να γράφεται ότι και να λέτε έρχεται καινούργιο νομοσχέδιο που καταργεί τον απαράδεκτο στα εκπαιδευτικά χρονικά νόμο 4547/2018 και όλες οι επιλογές που απορρέουν από αυτόν. Άλλωστε είναι και προεκλογική δέσμευση της κυβέρνησης. Τι δεν καταλαβαίνετε ;

          • Σωτήρης (ο αργόστροφος)

            Αυτό που δεν καταλαβαίνουμε είναι πώς ξεκινούν τα σχολεία… ΜΕ υποστήριξη ή ΧΩΡΙΣ υποστήριξη; Όταν καταργείς κάτι, πρέπει, ώσπου να επιλεγεί το καινούργιο, να έχεις κάποιο υποκατάστατο. Δε μπορεί να γίνονται νέες επιλογές στελεχών και την ίδια ώρα να μην υπάρχει έστω το προηγούμενο σύστημα, ώστε να υποστηριχθούν οι εκπαιδευτικοί. Μέχρι να γίνουν οι νέες επιλογές και εφόσον καταργηθεί το παρόν πλαίσο (νόμος 4547), με ποιες δομές θα πορευθεί η Παιδεία τους μήνες αυτούς; Οφείλουν να έχουν προβλέψει το κενό που θα προκύψει. Απλή λογική. Γιατί και πέρυσι τα ίδια είχαμε. Μέχρι να επιλεγούν οι ΣΕΕ και μέχρι να ”ορθοποδήσουν” (αν το έκαναν ποτέ..), τα σχολεία έμειναν στο έλεος του Θεού… Χάος κανονικό… Ελπίζω η Υπουργός να μην επιτρέψει να γίνουν τέτοια πράγματα… Πάνω απ’ όλα το έργο των εκπαιδευτικών προς όφελος των μαθητών… Όλα τα υπόλοιπα ακολουθούν…

      • Φανταστείτε τι γίνεται!Άλλα ΠΕΚΕΣ λειτουργούν με πληρότητα, αλλά όχι.Όλα στο έλεος στην Παιδεία.. Να καταργηθούν αμέσως αυτές οι δομές. Δεν υποστηρίζονται οι εκπαιδευτικοί.

        • Αυτή την στιγμή εκκρεμούν τοποθετήσεις Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου κλάδων ΠΕ 03, ΠΕ 80 και ΠΕ 83 για την κάλυψη των κενών θέσεων στο 1ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου. Δεν ξέρω αν σας λέει κάτι αυτό; Που είναι η έναρξη πλήρους λειτουργίας των ΠΕ.Κ.Ε.Σ;

  8. Γνωρίζεται τι σημαίνει «έναρξη της πλήρους λειτουργίας των ΠΕ.Κ.Ε.Σ. και των Κ.Ε.Σ.Υ.» ; Γνωρίζεται επίσης πως έγιναν οι μοριοδοτήσεις στα 13 αποκεντρωμένα συμβούλια επιλογής ; Γνωρίζεται ακόμα πόσες μεταφράσεις μεταπτυχιακών και διδακτορικών έκαναν φτερά μέσα από τους φακέλους των υποψηφίων και δεν έγιναν δεκτά; Τέλος γνωρίζεται πόσα πιστοποιητικά υπηρεσιακών μεταβολών ήταν έγκυρα; Και το βασικότερο κάποιες υποψήφιες ΣΕΕ έκαναν τραπέζια στους συλλόγους διδασκόντων που διεύθυναν πριν ακόμα περάσουν από συνέντευξη για την δεδομένη επιτυχία ως μελλοντικές ΣΕΕ . Δεν ξέρω αν σας κάλυψα.

    • Μια διόρθωση… Μάλλον θέλατε να γράψετε “γνωρίζετε…” και όχι ”γνωρίζεται…”
      Υπάρχει διαφορά.. Να είμαστε προσεκτικοί, όταν γράφουμε…

    • Σωτήρης (ο απαισιόδοξος)

      Και τι προσδοκούμε πια όσοι αδικηθήκαμε; Θα πεταχθούν έξω οι συγκεκριμένες ΣΕΕ που έκαναν τα τραπέζια της δεδομένης επιτυχίας τους;;; Θα επανέλθουν οι ΣΣ στις θέσεις που είχαν; Τι ακριβώς να περιμένουμε στο μέλλον; Γιατί από προσμονές, υποσχέσεις και ευχολόγια χορτάσαμε…

  9. α) Τι θα γίνει με τους Διευθυντές Εκπαίδευσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης;
    β) Πότε θα επανέλθουν οι πρώην ΣΣ στις θέσεις που κατείχαν βασιζόμενη η Υπουργός στο ΦΕΚ 3813 τ. Β΄/04-09-2018 που δημοσιεύθηκε η αριθμ. Φ.351.1/ 22 / 141872 /E3/03-09-2018 Υπουργική Απόφαση: «Παράταση προθεσμίας», και ανέφερε ότι «Το γεγονός ότι δεν έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες επιλογής και τοποθέτησης ή απόσπασης των Οργανωτικών Συντονιστών των Περιφερειακών Κέντρων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.), των Προϊσταμένων των Κέντρων Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής
    Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.) ή των Υπευθύνων Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών, αποφασίζουμε: Παρατείνεται για έξι (6) μήνες από την 1-9-2018 η προθεσμία του πρώτου εδαφίου της παρ. 10 του άρθρου 20 του ν. 4547/2018 για την παύση λειτουργίας των υπηρεσιών και των οργανικών μονάδων που καταργούνται με την παρ. 2 του άρθρου 17 του ίδιου νόμου, καθώς και για την έναρξη της πλήρους λειτουργίας των ΠΕ.Κ.Ε.Σ. και των Κ.Ε.Σ.Υ.» Αυτή την στιγμή εκκρεμούν τοποθετήσεις Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου κλάδων ΠΕ 03, ΠΕ 80 και ΠΕ 83 για την κάλυψη των κενών θέσεων στο 1ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου. Που είναι η έναρξη πλήρους λειτουργίας των ΠΕ.Κ.Ε.Σ; Η « ΠΛΗΡΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΊΑ ΤΩΝ ΠΕΚΕΣ» ουδέποτε πραγματοποιήθηκε, άρα τίθεται ζήτημα νομιμότητας. Γιατί δεν δόθηκε παράταση στον προηγούμενο θεσμό (τέως ΣΣ), εφόσον οι νέες δομές δεν ήταν έτοιμες;; Αυτό δεν αποτελεί νομική παρατυπία; Οι τέως ΣΣ καταργήθηκαν, χωρίς να εφαρμοστεί αυτή η διάταξη….
    Περιμένουμε λοιπόν την αποκατάσταση της αδικίας!

    • Περιμένουμε ΄την αποκατάσταση της αδικίας ή πάλι μας εξαπάτησαν;;; Πού είναι όλα όσα υποσχέθηκε η Υπουργός; Πού είναι το τέλος Αυγούστου που θα έβγαινε η εγκύκλιος για αναδιοργάνωση δομών;;; Όλα ψέματα; Πού είναι η πληροφόρηση από πολιτικό πρόσωπο; Καλό μήνα και καλή σχολική χρονιά από αύριο και να μη διαδίδετε ανεδαφικές φήμες ορισμένοι…

  10. ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΖΑΛΙΣΕΙ

    Διαβάζω εδώ και καιρό με πολύ ενδιαφέρον τα όσα γράφονται για τους πρώην ΣΣ, τους Συντονιστές κλπ. Είναι απορίας άξιο το πόσο γλυκιά είναι η «καρέκλα» τελικά. Πρώην ΣΣ κόπτονται για τις θέσεις «τους», τη χρησιμότητα τους ως θεσμός, ως άτομα κλπ κλπ. Στους ΣΣ είχε χαρισθεί μία 7/της θητεία (ας μην ξεχνούν). Επίσης, με την απουσίας και συμπεριφερόμενοι ως βασιλικότεροι του βασιλέως, στην ουσία άφησαν μόνοι τους το θεσμό να αλλοιωθεί, σε τόσο μεγάλο βαθμό, που τελικά ορθώς καταργήθηκαν. Είχαν την πολυετή ευκαιρία τους. Από την άλλη πλευρά, οι περισσότεροι Συντονιστές υπήρξαν ΣΣ. Άρα, το πιο πιθανό είναι ότι όσοι γράφουν εδώ, είναι όσοι δεν επιλέχθηκαν ως Συντονιστές. Δεν αμφισβητώ ότι πιθανά κάποιοι να αδικήθηκαν κατά τις κρίσεις ή ότι δεν θεωρούν το θεσμό των ΠΕΚΕΣ ως κατάλληλο κλπ, αλλά ποτέ κανένας πρώην ΣΣ δεν απάντησε στο εξής ερώτημα: Για ποιο λόγο τότε διεκδήκησε τη θέση Συντονιστή; Για ποιο λόγο δεν γύρισε στην τάξη οικειοθελώς; Η δική μου εμπειρία από πρώην ΣΣ είναι χείριστη. Από τότε που ανέλαβε στο σχολείο μου, η αντίστοιχη Συντονίστρια είναι όσο περισσότερο πιο κοντά μας. Τα ΠΕΚΕΣ εξ αρχής δεν υποστηρίχθηκαν επαρκώς απο το υπουργείο. Αυτό είναι γνωστό σε όλους. Στην περιοχή μας όμως (βόρειο αιγαίο) οι Συντονιστές είναι πλέον παρόντες, αντίθετα με τους ΣΣ που εμφανίζονταν μόνο το καλοκαίρι για τις διακοπές τους. Φυσικά, σε κανέναν από τους δύο θεσμούς, δεν είναι όλοι ίδιοι. Κατά καιρούς άκουγα και έβλεπα ΣΣ άλλων ειδικοτήτων που έκαναν εξαιρετική δουλειά. Αυτοί ναι, αδικήθηκαν και κακώς. Στο χώρο της εκπαίδευσης, καλό είναι είτε ΣΣ ή Συντονιστές να προσέχουν το πως εκφράζονται και ιδιαίτερα ως επίδοξα και πιθανά επόμενα στελέχη. Κλείνω με δύο επισημάνσεις… Το τέλος Αυγούστου ήρθε. Οι πρώην ΣΣ από όσο αποδείχθηκε, όχι, παρά τις «έγκυρες» παραπάνω αναγραφόμενες πληροφορίες. Επίσης, σε όλες τις κρίσεις στελεχών κάποιοι αδικούνται (δυστυχώς). Πόσο σίγουρος μπορώ να είμαι εγώ, ότι ο πρώην ΣΣ μας δεν είχε πάρει την έδρα του με τον ίδιο τρόπο που σήμερα αποδίδει στον αντίστοιχο Συντονιστή; Κατά την άποψη μου, αν υπάρχει ένα καλό που έκανε η προηγούμενη κυβέρνηση είναι ο «κόφτης» θητειών. Οι θέσεις δεν είναι δικές σας κύριοι και κυρίες είτε ΣΣ ή Συντονιστές. Πρέπει να είστε και να φέρεστε ως «υπηρέτες» της εκπαίδευσης. Το να έχουμε ένα μέντορα να υποστηρίζει τη διδασκαλία μας, να βοηθάει ουσιαστικά όταν χρειάζεται κλπ είναι χρήσιμο και ας μου κλείσουν και μια μέρα το σχολείο. Για παράδειγμα, «κόπτεται» η συνάδελφος για τις πολύτιμες ώρες διδασκαλίας που θα «χαθούν»…είναι δυνατόν; Στα ίδια τα παιδιά θα γυρίσουν τα όσα θα μάθει… Τόσο πολύ καλά είναι καταρτισμένη που δεν της χρειάζεται να επιμορφώνεται; Τα ξέρει όλα; Μήπως τελικά δεν πρόκειται για εκπαιδευτικό που εργαζόταν σε σχολείο, αλλά για πρώην ΣΣ που δεν έγινε Συντονίστρια; Έλεος. Ο θεσμός των ΣΣ κρίθηκε έπειτα από πολυ-πολυετή ύπαρξή του. Ο θεσμός των ΠΕΚΕΣ κρίνεται έπειτα από…11 μήνες λειτουργίας του; Κάπου υπάρχει σκοπιμότητα εδώ. Προσωπικά, δεν με ενδιαφέρει αν θα λέγονται ΣΣ ή Συντονιστές. Αρκεί να μην επανέλθουν άτομα του παρελθόντος, που στην πλειοψηφία τους είναι μεγάλοι στην ηλικία, απαξιωμένοι επιστημονικά και, παρόλα αυτά, έχοντας μηδέν αυτογνωσία, πιστεύουν τα καλύτερα για τον εαυτό τους. Καλύτερα, αν δεν μπορούν ή δεν θέλουν, πλέον να διδάξουν σε σχολείο να τους βάλουν για λίγο σε ένα γραφείο μέχρι να πάρουν σύνταξη. Η εκπαίδευση χρειάζεται νεότερα μυαλά, χρειάζεται στελέχη ικανά που να είναι άρτια επιστημονικά, με προσόντα και εμπειρία που έχουν αποκτήσει σε σχολεία. Αυτά. Μακρυγόρησα, αλλά βαρέθηκα να διαβάζω τις χαζομάρες που γράφετε ορισμένοι και, επίσης, το ότι αύριο-μεθαύριο υπάρχει περίπτωση άνθρωποι όπως εσείς, που μαλώνετε για το ποιος θα πάρει την «καρέκλα», να έρθετε στο σχολείο μου για να μας κάνετε «μάθημα». Ντροπή σας, ειλικρινά και ντροπή και σε εμένα που παρασύρθηκα τόσο καιρό και σας διαβάζω, αλλά ήθελα να δω μέχρι που θα το τραβήξετε για το συμφέρον σας και μόνο. Δεν αγαπάτε την εκπαίδευση. Την «καρέκλα» που δικαίως ή αδίκως χάσατε αγαπάτε και τίποτα άλλο.

    • Τα ΠΕΚΕΣ συνάδελφε δε βοήθησαν κανέναν, όπως δε βοήθησαν και οι ΣΣ! Όλα μόνοι μας τα καταφέρνουμε. Ας καταργηθούν τελείως οι δομές, γιατί μόνο λεφτά μας τρώνε.

  11. ΝΟΜΟΣ 4547/2018 ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ

    Πού είναι που θα τον καταργούσε και μάλιστα μέσα στον Αύγουστο; Πού είναι που θα επανέρχονταν οι ΣΣ; Μόνο υποσχέσεις… Μεγάλα λόγια. Πορεύονται με τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ! Πού είναι οι τέως ΣΣ;;;; Ακούγεται κανείς;;;;; Πού είναι η αδικία που υπέστησαν και που θα δικαιώνονταν από τη νέα κυβέρνηση;;;; Την ψήφο την έλαβαν μεν αυτοί, αλλά κι εκείνοι που δεν ικανοποιούνται, γιατί δε αντιδρούν;;; Πόσο ακόμα θα περιμένουν κυρία Υπουργε για την αποκατάσταση της αδικίας;

    • Δηλαδή απ’ότι κατάλαβα, όταν η Υπουργός έλεγε για ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΣΣ εννούσε την επαναφορά του θεσμού και μόνον. Και αυτό εν ευθέτω χρόνω……Μπορεί δηλαδή να επιτρέψει την ολοκλήρωση της θητείας των ΣΕΕ και μετά να αναλάβουν οι νέοι ΣΣ. Σε καμία περίπτωση δεν προτίθεται να το κάνει νωρίτερα και ειδικά να επαναφέρει τα πρόσωπα στις θέσεις που είχαν προ κατάργησης. Επομένως μην τρέφουμε αυταπάτες. Ό, τι γίνει, θα γίνει στις νέες επιλογές. Το θέμα είναι πότε θα γίνουν οι επιλογές. Άλλωστε και η ίδια η ΠΕΣΣ αναβάλλει διαρκώς την εκδίκαση στο ΣτΕ. Γιατί άραγε;
      Απλά καλό θα ήταν να μη διαδίδονται ψευδείς πληροφορίες ή ασυνάρτητες φήμες ότι οι επιλογές θα γίνουν σύντομα.
      Σ’ αυτόν τον τόπο δυστυχώς πρέπει να ”συμφιλιωθούμε” με την αδικία, να μην περιμένουμε σωτήρες και να μην βασιζόμαστε σε κενές υποσχέσεις.

      • Σωτήρη τα είπες ΟΛΑ. Προχωράμε με ΣΥΡΙΖΑ με γραβάτα….

        • Έτσι ακριβώς. Όσοι αδικήθηκαν-σκέφτεται η κυβέρνηση-ας περιμένουν λίγο ακόμα και να δείξουν τι αξίζουν στις νέες κρίσεις. Ναι, όμως το αν θα επιλεγούν ή όχι, δεν αποκαθιστά την αδικία αναδρομικά. Βλέπετε ότι Δικαιοσύνη και Νόμος δεν υπάρχει σ’αυτό τον τόπο. Διότι εφόσον έγιναν αδικίες, έπρεπε να εκδικασθούν.Αλλά εις μάτην…….Βλέπεις, είμαστε λίγοι (όσοι αδικηθήκαμε) κι είναι πολλοί (όσοι τέως ΣΣ βρήκαν μια θέση στον ήλιο και με τα νέα δεδομένα)….Άρα ποιο το νόημα να αντιδράσουν; Τα στρατόπεδα είναι δύο πια και όχι ένα..Δυστυχώς.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *