Οι Διευθυντές θα παίρνουν καλό βαθμό αν “τρέχουν” σωστά την αυτοαξιολόγηση

Διάδωσέ το

 

στελεχών

..θα εξετάζεται από τους αξιολογητές ,  “η συμβολή στη συνοχή και συνέπεια των εκτιμήσεων και των συμπερασμάτων της αποτίμησης του εκπαιδευτικού έργου σε σχέση με τη στοχοθεσία του προγραμματισμού” 

www.fresh-education.gr

Δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως η απόφαση του Υπουργού Παιδείας για τη διαδικασία προγραμματισμού και  αποτίμησης του Εκπαιδευτικού Έργου (αυτοαξιολόγηση) των Σχολικών Μονάδων.

Πολύ συνοπτικά ο Σύλλογος Διδασκόντων:

1. Θα στέλνει έκθεση προγραμματισμού στο ΠΕΚΕΣ με μέτρα, πρωτοβουλίες και δράσεις που προγραμματίζει η σχολική μονάδα να υλοποιήσει, κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους, σε θεματικούς άξονες και σε παραμέτρους του εκπαιδευτικού έργου.

2. θα υλοποιεί αυτές τις δράσεις

3. θα εκτιμά  το παραγόμενο εκπαιδευτικό έργο της σχολικής μονάδας  και την επίτευξη των στόχων που είχαν τεθεί, καθώς και τις δυσκολίες και τα προβλήματα που αντιμετωπίστηκαν.

4. Θα στέλνει έκθεση αποτίμησης  του εκπαιδευτικού έργου  στο ΠΕΚΕΣ

Όμως ένα από τα επιμέρους κριτήρια αξιολόγησης των στελεχών της εκπαίδευσης, που ως γνωστό είναι τα μόνα που αξιολογούνται, είναι και η  ποιότητα του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου (άρθρο 40 ν.4547/2108).

Όπως αναφέρεται στο συγκεκριμένο άρθρο,για να αποτιμηθεί αυτό το κριτήριο για τους Διευθυντές , θα εξετάζεται από τους αξιολογητές (δηλαδή από τους Συντονιστές σε επίπεδο σχολικής μονάδας), και “η συμβολή στη συνοχή και συνέπεια των εκτιμήσεων και των συμπερασμάτων της αποτίμησης του εκπαιδευτικού έργου σε σχέση με τη στοχοθεσία του προγραμματισμού” 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Διαβάστε όλο το υλικό επιμόρφωσης των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου

Επομένως οι Διευθυντές για να παίρνουν καλό βαθμό από τους Συντονιστές , θα πρέπει να παρουσιάζουν ποιοτικά αποτελέσματα, όπως  αυτά περιγράφονται στην αποτίμηση του συγκεκριμένου κριτηρίου.

Κάθε επιμέρους κριτήριο αξιολόγησης θα βαθμολογείται από τους αξιολογητές με έναν ακέραιο βαθμό που, κατά την αντικειμενική κρίση, αρμόζει στο αντίστοιχο κριτήριο για τον αξιολογούμενο. Η κλίμακα των βαθμών ορίζεται από το 0 έως το 100.

4. Με βαθμό από 90 έως 100 βαθμολογούνται τα άριστα στελέχη που έχουν σημειώσει κατά την περίοδο αξιολόγησης όλως εξαιρετική επίδοση. Όλως εξαιρετική επίδοση νοείται η υψηλού επιπέδου ικανότητα συντονισμού της υπηρεσίας για την επίτευξη συγκεκριμένων προδιαγεγραμμένων στόχων από τους οποίους προέκυψε σημαντικό όφελος. Για τη βαθμολογία με βαθμό από 90 και πάνω απαιτείται η παράθεση από τους αξιολογητές ειδικής αιτιολογίας της βαθμολογίας αυτής για τα κριτήρια αξιολόγησης, με καταγραφή πραγματικών δεδομένων που τη στοιχειοθετούν.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Αξιολόγηση Διευθυντών Σχολείων: Εκπαιδευτικοί και Συντονιστές θα βάζουν βαθμούς

5. Με τους βαθμούς 75 έως 89 βαθμολογούνται από τους αξιολογητές όσοι θεωρούνται πολύ επαρκή στελέχη, τα οποία μπορούν να ανταποκριθούν πλήρως στις απαιτήσεις της υπηρεσίας τους και να αντιμετωπίσουν κάθε υπηρεσιακό ζήτημα.

6. Με τους βαθμούς 60 έως 74 βαθμολογούνται τα επαρκή στελέχη.

7. Με τους βαθμούς 50 έως 59 βαθμολογούνται τα μερικώς επαρκή στελέχη.

8. Με τους βαθμούς 40 έως 49 βαθμολογούνται τα μέτρια στελέχη.

9. Με τους βαθμούς 25 έως 39 βαθμολογούνται τα ανεπαρκή στελέχη.

Δείτε επίσης

σχέδια δράσης

Οι εκπαιδευτικοί έχουν τα μέσα της εργασίας τους ενσωματωμένα στον εαυτό τους

Διάδωσέ το Οι εκπαιδευτικοί έχουν τα εργαλεία τους, τα μέσα της εργασίας τους (γνώσεις, διανοητικές …

Πρώτο σχόλιο

  1. Γραφειοκρατία άνευ αντικρύσματος.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *