ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Οι εκπαιδευτικοί θεωρούνται υπεύθυνοι για θέματα που δε γνωρίζουν

Διάδωσέ το
www.fresh-education.gr

Κι άλλες επαγγελματικές δεξιότητες, πέρα από αυτές που διαθέτουν, απαιτούνται από εκπαιδευτικούς, διευθυντές και Συλλόγους Διδασκόντων  στα Δημόσια σχολεία της χώρας.

Μερικά παραδείγματα:

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης σήμερα, στην ανακοίνωσή του για το περιστατικό της πτώσης του ανεμιστήρα στο 5ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης και τον τραυματισμό δύο μαθητών λέει ότι δεν είχε λάβει κανένα σχετικό αίτημα. .Συγκεκριμένα αναφέρει ότι: στην περίπτωση του 5ου δημοτικού σχολείου ειδικότερα, στο πρόγραμμα διαχείρισης των εργασιών συντήρησης σχολείων που χειρίζονται οι τεχνικές υπηρεσίες του Δήμου, από τις 25 Ιανουαρίου 2017 έχουν καταχωρηθεί 13 αιτήματα για συντήρηση άλλου ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού, τα οποία διεκπεραιώθηκαν στο σύνολό τους. Οι συντηρήσεις των σχολείων πραγματοποιούνται βάσει σχετικών αιτημάτων των ίδιων των σχολικών μονάδων.Το αίτημα που αφορούσε την πτώση του ανεμιστήρα οροφής καταχωρήθηκε την επομένη του συμβάντος, δηλαδή στις 21/09/2018.

Το Υπουργείο Παιδείας με εγκύκλιό του χθες ενημέρωσε τις σχολικές μονάδες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα σχολικών γευμάτων να συστήσουν  τριμελή Επιτροπή Παραλαβής  γευμάτων( Διευθυντής,  Υποδιευθυντής  και ένας εκπαιδευτικός) που θα κάνει έλεγχο των μακροσκοπικών και οργανοληπτικών χαρακτηριστικών των γευμάτων, τα οποία πρέπει να είναι χωρίς ενδείξεις χρησιμοποίησης μειονεκτικών πρώτων υλών, απαλλαγμένα από ξένες ύλες και το χρώμα, η υφή, η οσμή και η γεύση τους να είναι χαρακτηριστικά του είδους και των συστατικών τους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Το επόμενο διάστημα οι εξελίξεις για τους διορισμούς επιτυχόντων του ΑΣΕΠ 2008 και στην Ειδική Αγωγή

Με τις παγωνιές του Δεκέμβρη του 2017  οι Δήμοι καλούσαν τους Διευθυντές σχολείων να κάνουν έλεγχο για την καλή λειτουργία των συστημάτων θέρμανσης και να δώσουν σχετικές αναφορές.

Τα παραδείγματα είναι ατελείωτα όσα και τα προβλήματα υλικοτεχνικής υποδομής. Τα σχολεία θέλουν το κατάλληλο προσωπικό  για κάθε δουλειά.

Δε μπορεί μια ολόκληρη κοινωνία να έχει  απαίτηση από τους εκπαιδευτικούς να είναι αποτελεσματικοί στη σχολική τάξη  και ταυτόχρονα αυτοί να ελέγχουν γεύματα και  εγκαταστάσεις και αν δεν το κάνουν σωστά να έχουν και ευθύνες.

Ας σοβαρευτούμε λοιπόν και ας αναλογιστούν τις δικές τους ευθύνες  όσοι αναθέτουν αυτές τις αρμοδιότητες στους εκπαιδευτικούς.

Δείτε επίσης

Τα “Τέμπη” των υπηρεσιακών συμβουλίων επιλογής στελεχών…

Διάδωσέ το Τα “Τέμπη” των υπηρεσιακών συμβουλίων (επιλογής στελεχών) , οι συνεντεύξεις και η υπηρεσιακή …

Πρώτο σχόλιο

  1. Ο Διευθυντής σχολείου πρέπει να γνωρίζει να αλλάζει λάμπες, να είναι υδραυλικός, να ξέρει από εγκαταστάσεις φυσικού αερίου, να είναι λογιστής για να διεκπεραιώνει υποθέσεις της σχολικής κοινότητας στην οποία είναι πρόεδρος, να είναι ψυχολόγος, να κλειδώνει και να ξεκλειδώνει πόρτες, να φροντίζει για τη ψυχολογική υποστήριξη μαθητών και εκπαιδευτικών, να γνωρίζει πως να ξεβουλώνει τουαλέτες, να γνωρίζει τα πάντα για όλα τα μαθήματα, αφού αυτός ουσιαστικά κατευθύνει την εκπαιδευτική διαδικασία, να δέχεται γονείς, να είναι ο κυματοθραύστης πάνω στον οποίο θα ξεσπάσουν όλοι, να δέχεται μόνο ευθύνες (γιατί τα καλά τα οικιοποιούνται οι άλλοι -Δήμος, Εκπαιδευτικοί του Σχολείου, Διεύθυνση – κοκ) κα, κα, κα, κα……… Ευχαριστώ βέβαια δεν ακούει ποτέ από κανέναν. Του δίνουν και ένα ψωροεπίδομα που με τις κρατήσεις ζήτημα είναι αν φτάνει τα 150 Ευρώ., ενώ με τις ευθύνες που έχει θα έπρεπε να παίρνει το λιγότερο 700 Ευρώ καθαρά. Και μην κουνήσουν κάποιοι το κεφάλι με το τελευταίο, αλλά να αναλογιστούν τις ευθύνες του Διευθυντή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *