ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Παιδαγωγική Φρενέ: Οι εκπαιδευτικοί που θα παρακολουθήσουν το 3ο πιλοτικό πρόγραμμα σε Αττική και Πελοπόννησο

Διάδωσέ το

γνωμοδότηση του ΙΕΠ

Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής

Κατόπιν συνεδρίασης της Επιτροπής επιλογής εκπαιδευτικών που θα συμμετάσχουν στο «3ο Πιλοτικό πρόγραμμα επιμόρφωσης και εφαρμογής της παιδαγωγικής Φρενέ στη δημόσια εκπαίδευση» σύμφωνα με τις ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ με αρ. πρωτ.

α) 86105/Δ2/30-05-2019/ ΥΠΠΕΘ και

β) 93866/Δ2/11-06-2019/ΥΠΠΕΘ στις 09/07/2019,

επιλέγονται βάσει των κριτηρίων του Παραρτήματος των ανωτέρω προσκλήσεων οι εξής εκπαιδευτικοί

Δείτε τους Πίνακες στο Πρακτικό της Επιτροπής

Προκήρυξη ΠΜΣ: “Εκπαιδευτική Πολιτική: Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Διοίκηση”

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Αυτοαξιολόγηση τον Σεπτέμβρη με τη "βοήθεια" των Συντονιστών;

Η Επιτροπή έλαβε υπόψη για την αξιολόγηση των αιτήσεων τα κριτήρια, όπως περιγράφονται στην πρόσκληση, κατά τη σειρά καταγραφής τους, με σκοπό την καλύτερη δυνατή κατανομή της δράσης και την αξιοπιστία των επιδιωκόμενων αποτελεσμάτων της. Τα κριτήρια με βάση την πρόσκληση έχουν ως εξής:

α) η προηγούμενη εμπειρία από επιμορφώσεις και εφαρμογές της παιδαγωγικής Φρενέ, όπως π.χ. η συμμετοχή στις συναντήσεις του Δικτύου συνεργατικών Σχολείων,

β) η συμμετοχή περισσότερων εκπαιδευτικών ανά σχολική μονάδα, με στόχο την δημιουργία πυρήνων συνεργαζόμενων εκπαιδευτικών για την εφαρμογή της παιδαγωγικής Φρενέ,

γ) η διασπορά των σχολείων με στόχο την κατά το δυνατόν εκπροσώπηση περισσότερων περιοχών.

Η Επιτροπή, μετά την ταξινόμηση των αιτήσεων των εκπαιδευτικών με βάση τα παραπάνω κριτήρια, προτείνει να διατηρηθεί ο αριθμός των εκατό (100) συμμετοχών στην Αττική και να αυξηθεί από πενήντα (50) σε εβδομήντα πέντε (75) ο αριθμός των εκπαιδευτικών στην Πελοπόννησο. Η υπέρβαση του ορίου των πενήντα εκπαιδευτικών που αναφέρεται στην πρόσκληση ενδιαφέροντος κρίνεται σκόπιμη ως εκ του αυξημένου ενδιαφέροντος και του μεγάλου αριθμού αιτήσεων από πλευράς εκπαιδευτικών, της δυσκολίας των μετακινήσεων μεταξύ νομών και της εκτίμησης της επιμορφωτικής ομάδας, που υποστηρίζει το πιλοτικό πρόγραμμα, ότι μπορεί να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις της επιμόρφωσης

 

Δείτε επίσης

Τεχνητή νοημοσύνη, προκλήσεις και προβληματισμοί: webinar Θεολόγων εκπαιδευτικών

Διάδωσέ το Τεχνητή νοημοσύνη, προκλήσεις και προβληματισμοί Επιμορφωτικό webinar Θεολόγων εκπαιδευτικών Στερεάς, Θεσσαλίας, Μακεδονίας  Συνεχίζονται …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *