Παρασκευή , 26 Απριλίου 2024
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Συγκροτείται Ομάδα Υποστήριξης Μαθητών σε κάθε σχολείο. Πώς θα λειτουργούν τα ΚΕΣΥ

Διάδωσέ το

..δημιουργούμε στα σχολεία μια δομή που την ονομάζουμε Ομάδα Υποστήριξης Μαθητών, όπου θα ηγείται ο διευθυντής του σχολείου αλλά ο βασικός υπεύθυνος για την επικοινωνία με το ΚΕΣΥ θα είναι κάποιος που έχει σχέση με την ειδική αγωγή

Λένα Κισσάβου

Τη συγκρότηση «Ομάδων Υποστήριξης Μαθητών από εκπαιδευτικούς, μέσα στα σχολεία», προβλέπει η προτεινόμενη αναδιάρθρωση στο εκπαιδευτικό έργο από το Υπουργείο Παιδείας, η οποία θα τεθεί σε διαβούλευση, αναφέρει με συνέντευξή του στην «Ε» ο διευθυντής Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας, κ. Παν. Κασσιανός.

Ο κ. Κασσιανός υποστήριξε ότι πρόκειται για μια μεγάλη μεταρρύθμιση, η οποία μεταξύ άλλων στοχεύει «να καταστήσει το σχολείο υπεύθυνο για το εκπαιδευτικό έργο του», ενώ τόνισε ότι «αλλάζει συνολικά το τοπίο, σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο βλέπαμε μέχρι τώρα την υποστήριξη του σχολείου».

Επίσης, μας παρουσιάζει στοιχεία της δημιουργίας του νέου φορέα, του ΚΕΣΥ, που θα προκύψει από την ενσωμάτωση του ΚΕΔΔΥ, του Συμβουλευτικού Σταθμού Νέων και του Κέντρου Συμβουλευτικής Επαγγελματικού Προσανατολισμού, δηλώνοντας ότι: «Δημιουργούμε περισσότερες οργανικές θέσεις από αυτές που προβλέπουν τώρα τα ΚΕΔΔΥ, με σκοπό αυτή η νέα δομή να είναι σε θέση να υποστηρίξει τα σχολεία και όχι απλά να μείνει ένα γράμμα το «Υ».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Αιρετός ΚΥΣΠΕ Αντωνιάδης: Τι είπε για αναπληρωτές και μόνιμους

 

*Ποια είναι η πρωτοτυπία του νέου θεσμού, του ΚΕΣΥ;

-«Το ότι ανοίγεται στο σχολείο. Θα δέχεται τα αιτήματα με έναν τρόπο φιλτραρίσματος. Δηλαδή δημιουργούμε στα σχολεία μια δομή που την ονομάζουμε Ομάδα Υποστήριξης Μαθητών, όπου θα ηγείται ο διευθυντής του σχολείου αλλά ο βασικός υπεύθυνος για την επικοινωνία με το ΚΕΣΥ θα είναι κάποιος που έχει σχέση με την ειδική αγωγή (π.χ. ο δάσκαλος του τμήματος ένταξης), οπότε επικοινωνεί με το ΚΕΣΥ και η οποιαδήποτε διαπιστωθείσα ανάγκη μαθητή δεν σημαίνει αναγκαστικά ότι πρέπει να παραπεμφθεί για διάγνωση, πρέπει πρώτα να του παραχθεί ένα πλαίσιο υποστήριξης μέσα από ένα εξατομικευμένο βραχυχρόνιο πρόγραμμα και μετά να αξιολογηθεί η προσπάθεια. Με λίγα λόγια καθίσταται το σχολείο υπεύθυνο!

Κι αυτή η λειτουργία δεν γίνεται με αβοήθητους τους εκπαιδευτικούς.

Θα τους υποστηρίζει η διεπιστημονική ομάδα του ΚΕΣΥ».

ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

Διαβάστε εδώ τη συνέντευξη

Δείτε επίσης

Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης συναντήθηκαν με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ

Διάδωσέ το Συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ είχε το Διοικητικό Συμβούλιο των Συμβούλων …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *