Σ. Ζαχαράκη: Να μην φοβίζει τους εκπαιδευτικούς η διαδικασία της αξιολόγησης

Διάδωσέ το

Στις πολιτικές που εφαρμόζει η κυβέρνηση και το υπουργείο Παιδείας και αφορούν τους εκπαιδευτικούς, αναφέρθηκε η υφυπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη από τη Λάρισα, σε χαιρετισμό της στο πλαίσιο της κοπής της πίτας της ΔΑΚΕ εκπαιδευτικών.

Η κ. Ζαχαράκη σημείωσε πως η «υπόθεση των διορισμών είναι πολύ σημαντική», ενώ κατηγόρησε την προηγούμενη κυβέρνηση ότι «ξεκίνησε πολύ αργά την διαδικασία». «Μπορούσαν να γίνουν νωρίτερα οι διορισμοί; Σας διαβεβαιώ δεν μπορούσαν. Δεν μπορούσαν να γίνουν νωρίτερα στην Ειδική Αγωγή. Η προηγούμενη κυβέρνηση ξεκίνησε πάρα πολύ αργά την διαδικασία, πιέζουμε τον ΑΣΕΠ καθημερινά ώστε να έχουμε οριστικούς πίνακες στην Ειδική Αγωγή».

Μεταξύ άλλων, σημείωσε ότι η στόχευση του υπουργείου συνολικά για την εκπαίδευση, είναι να υπάρχει ένα νομοσχέδιο που θα καλύψει τα θέματα των δομών, ενώ τόνισε ότι ως υπουργείο «πιστεύουμε στον κάθε εκπαιδευτικό και κάθε διευθυντή, έτσι ώστε να έχει περισσότερες αρμοδιότητες και μεγαλύτερη αυτονομία».

Επίσης η κ. Ζαχαράκη κάλεσε τους εκπαιδευτικούς να μην τους φοβίζει η διαδικασία της αξιολόγησης και στάθηκε και στην διαδικασία της επιμόρφωσης.

«Τι έχουμε να φοβηθούμε όσοι έχουν δώσει την ψυχή μας στην σχολική τάξη; Όταν όμως το κράτος μας έχει επιμορφώσει. Σας λέω λοιπόν, πως μια από τις προτεραιότητες για την νέα χρονιά είναι και η επιμόρφωση, την οποία ξέρω ότι και εσείς την θέλετε και την ζητάτε» σημείωσε.

Τέλος η υφυπουργός είπε ότι γνωρίζει πως στην καρδιά του κάθε εκπαιδευτικού υπάρχει το ενδιαφέρον και η μέριμνα για κάθε μαθητή, ενώ τόνισε πως λαμβάνει όλα τα μηνύματα και τους προβληματισμούς που έχουν οι εκπαιδευτικοί.

Η υποβάθμιση της γιορτής των Τριών Ιεραρχών «ανοίγει την όρεξη» για υποβάθμιση και άλλων επίσημων αργιών.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

από real.gr

Δείτε επίσης

Ολυμπιακή Παιδεία – 4η Ολυμπιακή Εβδομάδα στα σχολεία

Διάδωσέ το Υλοποίηση εκπαιδευτικού προγράμματος «Ολυμπιακή Παιδεία – 4η Ολυμπιακή Εβδομάδα στα σχολεία» για μαθητές/τριες …

Πρώτο σχόλιο

  1. Αγγελική Αναγνωστοπούλου

    Τι έχουν να φοβηθούν οι εκπαιδευτικοί από τον τύπο αξιολόγησης που προτείνει το Υπουργείο; Πολλά…Κατά πρώτον, το αρνητικό πρόσημο που θα αποκτήσει η έννοια της αξιολόγησης ως τιμωρητικη ενέργεια για τον/την εκπαιδευτικό που δεν τα κατάφερε. Το γεγονός ότι οι εκπαιδευτικοί αναμένεται να προσπαθήσουν, όπως είναι φυσικό, να δείξουν τον καλύτερο εαυτό τους οπότε η αξιολόγηση των δεικτών δε θα τίθενται σε πραγματική βάση. Το μοντέλο της επιμόρφωσης μετά την αξιολόγηση είναι εταιρικό και δεν είναι δυνατό να προσαρμοστεί σε παιδαγωγικό περιβάλλον. Το ότι το σχολείο είναι συστημικό κυνηγώντας την εισαγωγή στο παν/μιο. Το μη ελκυστικό Ελληνικό σχολείο σχετίζεται με το θέμα της εισαγωγής στο παν/μιο. Η έλλειψη υλικοτεχνικής υποδομής και μάλιστα η έλλειψη σύγχρονων μέσων π.χ. κινητές συσκευές στα σχολεία. Και, τέλος, ποιος εκπαιδευτικός θα δεχθεί ότι δεν έκανε σωστό μάθημα και πρέπει να επομορφωθει; Θα αρχίσει να γίνεται ανέκδοτο στην εκπαιδευτική κοινότητα όλο αυτό. Καλό θα ήταν να εφαρμόσει το Υπουργείο την επιμόρφωση πρώτα και βλέπουμε…Ίσως ανταποδοτική και όχι τιμωρητικη αποτίμηση…θα δείξει…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *