ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Υ.ΠΑΙ.Θ.: Υπηρεσία ηλεκτρονικής διαχείρισης αιτήσεων των πολιτών

Διάδωσέ το

Η υπηρεσία ηλεκτρονικής διαχείρισης αιτήσεων προσφέρει τη δυνατότητα για την ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων και τη διαχείριση των υποθέσεων του πολίτη με το Υ.ΠΑΙ.Θ. Αποτελεί μέρος του ολοκληρωμένου Πληροφορικού Συστήματος Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Εγγράφων (ΠΣΗΔΕ).

Η υπηρεσία ηλεκτρονικής πρωτοκόλλησης διατίθεται μόνο για πολίτες που διαθέτουν λογαριασμό στο TaxisNet.

Σε περίπτωση που δεν διαθέτετε λογαριασμό στο TaxisNet μπορείτε να πληροφορηθείτε σχετικά με την δημιουργία του στην σελίδα των υπηρεσιών πιστοποίησης της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων.

Για θέματα υποστήριξης σχετικά με τη χρήση της υπηρεσίας μπορείτε να απευθύνεστε στο Γραφείο Ενημέρωσης Πολιτών στα τηλέφωνα, 1550, 2103442793, 2103442806, 2103442649 (ώρες λειτουργίας 07:30-15:30), ή να χρησιμοποιείτε τη φόρμα επικοινωνίας στο http://www.minedu.gov.gr/epikoinonia/forma-epikoinwnias.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης συναντήθηκαν με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ

Για τεχνικά προβλήματα παρακαλούμε απευθυνθείτε στα ακόλουθα τηλέφωνα(εργάσιμες ημέρες και ώρες από 9:00 έως και 15:00) :

  • 210 344 3361
  • 210 344 2062

ή αποστείλτε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο sup-prot@minedu.gov.gr

Δείτε επίσης

Αξιολογικοί πίνακες εκπαιδευτικών για απόσπαση στο εξωτερικό 2024-2025

Διάδωσέ το Δημοσιεύτηκαν οι προσωρινοί αξιολογικοί πίνακες κατάταξης των εκπαιδευτικών και πίνακας απορριφθεισών αιτήσεων απόσπασης …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *