Σχολικοί Σύμβουλοι: “Θα βρούνε τρόπους .. να μην γυρίσουν στην τάξη. Ήδη ψάχνουν!”

Διάδωσέ το

“Θα βρούνε τρόπους .. να μην γυρίσουν στην τάξη. Ήδη ψάχνουν!” ανέφερε ένα σχόλιο στη διαβούλευση σχετικά με τις θητείες των Στελεχών.

Πολλά σχόλια κατατέθηκαν στη διαβούλευση για το νομοσχέδιο των νέων δομών υποστήριξης εκπαιδευτικού έργου. Κάποια από αυτά ήταν για τις θητείες των στελεχών της εκπαίδευσης.

Το fresh-education.gr συγκέντρωσε και παραθέτει (προτάσεις, φράσεις, απόψεις) από αρνητικά σχόλια που κατατέθηκαν στη διαβούλευση και συγκεκριμένα  για το θεσμό που υπηρέτησαν οι Σχολικοί Σύμβουλοι.

Θα ακολουθήσει αντίστοιχη δημοσίευση με τα θετικά σχόλια της διαβούλευσης για το θεσμό

Από σχόλια στη Διαβούλευση

Θεωρούν ντροπή και ξεφτίλα να γυρίσουν στην τάξη. Και αυτό είναι που τους απασχολεί. Θα δείτε ότι θα βρούνε τρόπους και «τόπους» να μην γυρίσουν στην τάξη. Ήδη ψάχνουν!»

Οι σχολικοί σύμβουλοι δεν πατούσαν στα γραφεία τους! Ήταν άφαντοι Χειμώνα Καλοκαίρι.

Οι σχολικοί σύμβουλοι δεν εργάζονταν. Απλά καθόντουσαν στα σπίτια τους και έπαιρναν τον μισθό τους και όταν βαριόντουσαν έκαναν καμιά βόλτα στα σχολεία για να παίρνουν τα οδοιπορικά.

Χωρίς να έχουν αντικείμενο εδώ και χρόνια, και χωρίς να έχουν ωράριο, δρούσαν ανεξέλεγκτοι.

Κάθονταν στα σπίτια τους και έπαιρναν το μισθό τους χωρίς να εργάζονται. Ήταν αργόμισθοι οι περισσότεροι!

Κλίκες και  συντεχνίες, ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ, που  καραδοκούν για να μας τιμωρήσουν,

Χαραμοφάηδες και αργόμισθοι ισόβιοι σύμβουλοι

Διαβάστε: Ηλεκτρονικές επισκέψεις θα κάνουν στα σχολεία οι συντονιστές εκπαιδευτικού έργου

Είναι δυνατόν στο Γραφείο σχολικών συμβούλων να παρίσταται καθημερινά από ένας(ο ίδιος) ως κανένας;

Είναι δυνατόν να συμβουλεύει όντας εκτός τάξης 11 έτη;

Είναι δυνατόν να έχει δημιουργήσει κλίκα με παρατρεχάμενους τους οποίους χρησιμοποιεί πετόντας «τυράκι»;

Είναι δυνατόν να έχει λιγότερες δυνατότητες στο γνωστικό του αντικείμενο από το μέσο εκπαιδευτικό και να καλύπτει αυτή του την ανεπάρκεια, παίζοντάς το «παιδαγωγός»;

Οι σχολικοί σύμβουλοι έχουν γενικώς εκτός τάξης άπειρα χρόνια (οι περισσότεροι).

Μερικοί από αυτούς και πριν γίνουν σύμβουλοι ήταν σε γραφεία, πανεπιστήμια, υπουργεία κ.τ.λ. και γενικώς ο μέσος σύμβουλος είναι εκτός τάξης 15 – 20 χρόνια.

Είναι δυνατόν να κοιτάει μόνο την πάρτη του;

Ενημερωθείτε άμεσα από το fresh-education, πατώντας το κόκκινο καμπανάκι ,κάτω αριστερά της οθόνης

Δεν είναι δυνατόν κάποιοι να βρίσκουν συνεχώς παραθυράκια και τρόπους, έτσι ώστε να καταλαμβάνουν θέσεις αργομισθίας, έτσι ώστε να μην διδάσκουν και να λαμβάνουν έναν υψηλό μισθό και να χρεώνουν το Υπουργείο με ταξίδια και άλλα προκλητικά προνόμια.

«Προτείνουμε: Την κατάργηση των αργόμισθων στελεχών (Ο νέος νόμος πρέπει να θέτει ως πρώτη προτεραιότητα, το σπάσιμο ισοβιότητας στελεχών εκπαίδευσης και κατάργηση των αργόμισθων στελεχών).

Πρόκειται για έναν απαρχαιωμένο θεσμό, ο οποίος δεν είχε τίποτα πλέον να προσφέρει στην Εκπαίδευση.

Η φιγούρα του σχολικού συμβούλου είναι αντίθετη με τις σύγχρονες τάσεις της εκπαίδευσης.

Οι σχολικοί σύμβουλοι αποτελούσαν και αποτελούν ΤΡΟΧΟΠΕΔΗ στο εκπαιδευτικό μας σύστημα και δεν θα λείψουν σε κανέναν γιατί ήταν άφαντοι οι περισσότεροι.

Οι ΚΛΙΚΕΣ και οι ΣΥΤΕΧΝΙΕΣ ισοβίων και ασύδοτων «στελεχών» δεν έχουν καμιά θέση στην Ελληνική εκπαίδευση!

Είναι δυνατόν να ψάχνεται από πέρυσι πώς θα καβατζωθεί εκτός τάξης σε περίπτωση που έρθει στη Βουλή ΣΝ όπως το τρέχον;

Χωρίς να έχουν αντικείμενο εδώ και χρόνια, και χωρίς να έχουν ωράριο, δρούσαν ανεξέλεγκτοι.

Δεν προσέρχονταν στα γραφεία τους και το μόνο που τους ένοιαζε ήταν να διατηρήσουν τα προνόμια τους: υψηλό μισθό, δωρεάν ταξίδια, άσκηση εξουσίας προς τους συναδέλφους τους τους οποίους έβλεπαν ως κατώτερους.

Οι θέσεις δεν είναι «κληρονομικό δικαίωμα»

Οι σχολικοί σύμβουλοι τα τελευταία χρόνια δεν εμφανίζονταν στην εργασία τους, δεν είχαν ωράριο, στην επαρχία ειδικά, εκτός από τους ντόπιους, δεν πατούσε κανείς στο γραφείο του.

Όλοι οι σχολικοί σύμβουλοι ενδιαφέρονταν μόνο πώς θα συσσωρεύουν προϋπηρεσία και κάθε λογής βεβαιώσεις από άχρηστα συνέδρια, πώς να αυτοεκδίδουν άχρηστα βιβλία, έτσι ώστε να διατηρήσουν ισοβίως την αργόμισθη και καλοπληρωμένη θέση τους.

Οι σχολικοί σύμβουλοι απέτυχαν ως θεσμός. Είχαν καταντήσει αργόμισθοι κηφήνες που πουλούσαν εξουσία στους συναδέλφου τους.

Ελπίζω να επιστρέψουν στις σχολικές αίθουσες και να διδάξουν! Θα μπορέσει όμως το Υπουργείο να επιβληθεί σε αυτά τα άτομα που έχουν μάθει να μην εργάζονται σοβαρά;

Οι σχολικοί σύμβουλοι που καταργούνται είναι ένας ξεπερασμένος θεσμός που έκλεισε τον κύκλο του.

Οι σχολικοί σύμβουλοι δεν πήγαιναν ούτε στα σχολεία, ούτε στα γραφεία τους. Σπίτια τους καθόντουσαν τον περισσότερο καιρό. Και όταν πήγαιναν στα σχολεία, πήγαιναν εθιμοτυπικά, για βόλτα, για να πάρουν τα οδοιπορικά.

Οι σχολικοί σύμβουλοι δεν εργάζονταν και καλώς καταργούνται.

Τα τελευταία χρόνια, οι σχολικοί σύμβουλοι ήταν ανύπαρκτοι.

Δεν προσέρχονταν στην εργασία τους και όλα ήταν στον αυτόματο πιλότο.

Σχολικοί Σύμβουλοι; Δεν είδα ποτέ κανέναν στα σχολεία που εργάστηκα ούτε με συμβούλευσαν ποτέ. Σε κάτι ανούσιες ημερίδες μόνο μας ανάγκαζαν να πηγαίνουμε. Όταν υπήρχαν απορίες, μας τις έλυναν τα ΚΕΔΔΥ.

Στο καλό να πάνε, επιστροφή στις τάξεις ή αναμονή για τις συντάξεις τους.

ΠΗΓΉ: http://www.opengov.gr/ypepth/?p=3873

Δείτε επίσης

Κοινή επιστολή για τη λειτουργία των ΚΠΕ/ΚΕΠΕΑ

Διάδωσέ το Ωστόσο και παρά το ότι είναι αυτονόητη η στήριξη και ενίσχυση της λειτουργίας …

Πρώτο σχόλιο

  1. .. τόσες εκπαιδευτικές και διδακτικές μεθόδους που γνωρίζουν θα αναβαθμιζόταν το μάθημα αν ..καταφερναν (;) να τα εφαρμόσουν στην τάξη

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *