ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

H ανοργανωσιά του Υπουργείου Παιδείας (Παπαχρήστου Δ. Βασίλειος)

Διάδωσέ το

Παπαχρήστου Δ. Βασίλειος

Αιρετός ΠΥΣΔΕ Σερρών

 

Το υπουργείο παιδείας βρίσκεται μονίμως σε κέφια και αναδεικνύει διαχρονικά την ανοργανωσιά του.

Η υπ’αριθμ. 52826/Δ2/ (ΦΕΚ 17658/ τ. Β 8 Μαΐου 2020)υπουργική απόφαση με θέμα:

Προαγωγή – Απόλυση μαθητών/τριών Γυμνασίων και Γενικών Λυκείων κατά το σχολικό έτος 2019-2020

αναφέρει:

Άρθρο 1

Προαγωγή – Απόλυση μαθητών/τριών Γυμνασίου για το σχολικό έτος 2019-2020

Γ. Αξιολόγηση κατ’ ιδίαν διδαχθέντων και στρατεύσιμων μαθητών/τριών

«1. Οι κατ’ ιδίαν διδαχθέντες και οι στρατεύσιμοι μαθητές εξετάζονται, από την 1η έως και τη 19η Ιουνίου, προφορικά και γραπτά σε όλα τα μαθήματα των Ομάδων Α’ και Β’ και προφορικά στα μαθήματα της Ομάδας Γ’, πλην του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής στο οποίο οι μαθητές αυτής της κατηγορίας δεν αξιολογούνται.

Ο βαθμός προαγωγής ή απόλυσης προκύπτει από τον μέσο όρο όλων των μαθημάτων πλην της Φυσικής Αγωγής.»

Μετά από είκοσι μία μέρες δηλαδή μετά την παρέλευση ενός εκατομμυρίου επτακοσίων οκτώ χιλιάδων δευτερολέπτων μιας και αρέσκεται η υπουργός σε τέτοιου είδους υπολογισμούς και μάλιστα Παρασκευή, πρωτότυπο και αυτό!!!, δημοσιοποιείται η υ π’αριθμ. 65538/ΓΔ4 (ΦΕΚ2035/ τ. Β 29 Μαΐου 2020) υπουργική απόφαση με θέμα:

Αξιολόγηση κατ ́ ιδίαν διδαχθέντων και στρατεύσιμων μαθητών 2019-2020.

Μεταξύ άλλων αναφέρει:

Άρθρο 1

Αξιολόγηση κατ ́ ιδίαν διδαχθέντων και στρατεύσιμων μαθητών Γυμνασίου

«1) Οι κατ ́ ιδίαν διδαχθέντες και στρατεύσιμοι μαθητές εξετάζονται από την 1η έως και τη 12η Ιουνίου μόνοπροφορικά σε όλα τα μαθήματα των ομάδων Α ́, Β ́ και Γ ́ πλην του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής στο οποίο οι μαθητές της κατηγορίας αυτής δεν αξιολογούνται.»

Τι άλλαξε σε είκοσι μέρες και από εκεί που θα εξεταζόταν τόσο γραπτά όσο και προφορικά τώρα εξετάζονται μόνον προφορικά, οι κατ’ ιδίαν διδαχθέντες και οι στρατεύσιμοι;

Πόσο άραγε ενδιαφέρεται το υπουργείο παιδείας για την:

  • προετοιμασία των διευθυντών των σχολικών μονάδων για τη σύνταξη προγράμματος εξετάσεων των κατ΄ιδία διδαχθέντων μαθητών, 
  • οργάνωση αυτών των εξετάσεων, 
  • ενημέρωση των γονέων και των κατ΄ιδία διδαχθέντων μαθητών για τη διενέργεια των εξετάσεων αυτών; 

Ας αφήσουμε τους συναδέλφους που συμμετέχουν στη διαδικασία αυτή, όπου σε κάποιες των περιπτώσεων έχουν ήδη διατεθεί από άλλη σχολική μονάδα στην μονάδα που διεξάγονται οι εξετάσεις αυτές των κατ΄ιδία διδαχθέντων  λόγω μη ύπαρξης δεύτερου εκπαιδευτικού αντιστοίχου κλάδου για την εξέταση μαθήματος.

Ποιος ευτελίζει τη διαδικασία αυτή; Ακόμη και τώρα υπόλογος είναι ο εκπαιδευτικός κόσμος; Τι έχει να πεί η κατά πάντα λαλίστατη υπουργική τριάδα;

Μπορεί να αναρωτηθεί κάποιος: Καλά είναι τόσο ουσιαστικό το θέμα αυτό και το αναφέρεις;

Αυτό που καταδεικνύω είναι η πλήρης ανοργανωσιά του Υπουργείου Παιδείας όπου σε ένα τόσο απλό διαδικαστικό θέμα εντός είκοσι ημερών αναιρούν την προηγούμενη τους απόφαση.

Μα είναι η πρώτη φορά που υποπίπτει σε τέτοιου είδους λάθος;

Όχι είναι η πολλοστή φορά. Είναι όμως η πρώτη φορά που σε τόσο απλό θέμα δε γνωρίζει τι του γίνεται. Τόσο απλά και τόσο ήρεμα.

Προφανώς σε αυτό το θέμα η καραμέλα ότι είμαστε σε έκτακτη κατάσταση δεν μπορεί να αποτελεί επιχείρημα. 

Και τέλος πάντων να γνωρίζετε οι του υπουργείου ότι δεν τρώμε ό,τι μας σερβίρετε και επίσης να ακούσετε την οργή του εκπαιδευτικού κόσμου όχι μόνον από το τελευταίο σας ατόπημα αλλά από τους κρίκους των αποτυχημένων ενεργειών σας που δημιουργεί μια αλυσίδα που θα σας πνίξει.

Όταν τέτοια απλά φαινόμενα δεν μπορεί να διαχειριστεί το υπουργείο παιδείας διότι πιθανότατα δεν υπάρχει σύμπνοια ομόνοια οργάνωση στους διοικητικούς υπαλλήλους του, ή διότι δεν υπάρχουν σαφείς οδηγίες από την πολιτική ηγεσία πώς η εκπαιδευτική κοινότητα θα αποδεχθεί τη συνεχή δέσμευση της υπουργού ότι επί παραδείγματι δε θα διατηρούνται ταηχητικά αποσπάσματα ή μαγνητοσκοπημένα αποσπάσματα από τυχόν ζωντανές αναμεταδόσεις των μαθημάτων;

Λάθος ενέργειες -αποφάσεις θα είχαν αποφευχθεί εάν  οι του υπουργείου συμβουλευόταν μάχιμους εκπαιδευτικούς με εμπειρία στα επί μέρους θέματα που είναι πολυεπίπεδα και πολυποίκιλα.

Η πολιτική ηγεσία πρέπει να κατανοήσει ότι σε πολλές πρωτοβουλίες του έχει απέναντι το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας που δε συναινεί επί των δράσεών του.   

Είναι το ίδιο υπουργείο που ενώ έχει διαθέσει ένα σημαντικό κονδύλιο για την αγορά νέου εξοπλισμού για την μετάδοση των θεμάτων και τη διενέργεια των Πανελλαδικών εξετάσεων τελικά δε θα χρησιμοποιήσει τον νέο εξοπλισμό αλλά τον παλαιό τρόπο μετάδοσης των θεμάτων των Πανελλαδικών Εξετάσεων. Και αυτό θεωρείται οργάνωση. Εντάξει ούτε αυτό είναι σημαντικό και ουσιαστικό. Κακώς το αναφέρω!!!

Να γνωρίζετε ότι η παρουσία μας στα εκπαιδευτικά δρώμενα δεν είναι εκείνης της αφωνίας και του ραγιαδισμού.

Αλλά του ελέγχου και της κριτικής. 

Δείτε επίσης

Τα “Τέμπη” των υπηρεσιακών συμβουλίων επιλογής στελεχών…

Διάδωσέ το Τα “Τέμπη” των υπηρεσιακών συμβουλίων (επιλογής στελεχών) , οι συνεντεύξεις και η υπηρεσιακή …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *