Αιτήσεις εκπαιδευτικών για συμμετοχή σε Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus+

Διάδωσέ το

«Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος Εκπαιδευτικών Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Επικράτειας και των ελληνόγλωσσων Μονάδων του εξωτερικού για την εθελοντική συμμετοχή τους στην υλοποίηση του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+ ΚΑ3 2018 – 2021 / Ενίσχυση σε θέματα μεταρρυθμίσεων πολιτικής, με τίτλο: “Teachers4Europe: setting an Agora for Democratic Culture”».

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων (Υ.ΠAI.Θ.), μέσω της Γενικής Διεύθυνσης Διεθνών, Ευρωπαϊκών Θεμάτων, Παιδείας Ομογενών και Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης, το Κέντρο Ερευνών του Πανεπιστημίου Πειραιώς, η Έδρα Jean Monnet στις Πολιτικές της Εκπαίδευσης, Κατάρτισης, Έρευνας και Καινοτομίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, του Τμήματος Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών και η Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO σε συνεργασία με Υπουργεία Παιδείας, Ερευνητικά Κέντρα, Πανεπιστήμια και Εκπαιδευτικούς φορείς της Γερμανίας, του Ηνωμένου Βασιλείου, της Κύπρου, της Μάλτας και της Ρουμανίας συμμετέχουν στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ3 2018 – 2021, με τον τίτλο: “Teachers4Europe: setting an Agora for Democratic Culture” – Call reference EACEA/10/2018 – Reference Number: 604665-EPP-1-2018-1-EL-EPPKA3IPI-SOC-IN.

Πρόκειται για ένα καινοτόμο Πρόγραμμα που στοχεύει στην αναβάθμιση και επέκταση σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες της Κοινότητας Εκπαιδευτικών “Teacher4Europe – T4E”, η οποία δημιουργήθηκε στην Ελλάδα το 2011 από την Αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και προωθεί τις βέλτιστες εκπαιδευτικές πρακτικές με ευρωπαϊκό προσανατολισμό, που πραγματοποιούνται στο σχολικό περιβάλλον. Οι συμμετέχουσες χώρες θα δημιουργήσουν δικά τους Δίκτυα Εκπαιδευτικών “Teachers4Europe – T4E”, αναβαθμίζοντας την ελληνική Καλή
Πρακτική.

Με τη δημιουργία και διάδραση των Δικτύων θα ενισχυθεί η ανάδειξη εκπαιδευτικών πρακτικών με στόχο την ενίσχυση των συστημάτων των πέντε χωρών, χωρίς να απολεσθεί η εθνική ιδιοσυστασία. Αντίθετα, θα αποτελέσει κύριο μοχλό ανάπτυξης του ευρωπαϊκού οράματος, της σύσφιξης των σχέσεων, της αλληλεξάρτησης, της συναδέλφωσης και της ευρωπαϊκής αλληλεγγύης. Κύριος στόχος του Ευρωπαϊκού Προγράμματος είναι ο επαναπροσδιορισμός σε ευρωπαϊκό επίπεδο των ευρωπαϊκών αξιών για τη δημοκρατία και της έννοιας της «Αγοράς», ως τόπου άσκησης ελεύθερου διαλόγου, ενεργού συμμετοχής και λήψης αποφάσεων σε ισότιμη βάση.

Το Κέντρο Ερευνών του Πανεπιστημίου Πειραιώς και η Έδρα Jean Monnet στις Πολιτικές της Εκπαίδευσης, Κατάρτισης, Έρευνας και Καινοτομίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, του Τμήματος Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών, ως Συντονιστής του Έργου, σε συνεργασία με τη Γενική Διεύθυνση Διεθνών, Ευρωπαϊκών Θεμάτων, Παιδείας Ομογενών και Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης του Υ.ΠΑΙ.Θ. πρόκειται να επεκτείνουν την υπάρχουσα Κοινότητα Εκπαιδευτικών “Τeachers4Europe – T4E” σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο. Το Πρόγραμμα θα υλοποιηθεί σε Δημόσιες και Ιδιωτικές Σχολικές Μονάδες Α΄/θμιας και Β΄/θμιας Εκπαίδευσης της ελληνικής επικράτειας και σε ελληνόγλωσσες Μονάδες του εξωτερικού. Στο πλαίσιο αυτό, καλούνται εκπαιδευτικοί των εν λόγω Σχολικών Μονάδων να εκδηλώσουν ενδιαφέρον, προκειμένου να συμμετάσχουν εθελοντικά κατά τα σχολικά έτη 2019 – 2021. Η συμμετοχή Εκπαιδευτικών είναι εθελοντική και δεν προβλέπεται αμοιβή.

ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ:

ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ “Teachers4Europe – T4E” με καθήκοντα: δια ζώσης και διαδικτυακή επιμόρφωση, εκπόνηση και παρουσίαση Σχεδίων Δράσης συναφών με τις θεματικές του Ευρωπαϊκού Προγράμματος.

Αίτηση συμμετοχής μπορούν να υποβάλουν οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι ασκούν διδακτικό έργο σε Σχολική Μονάδα Δημόσιου ή Ιδιωτικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος εντός της ελληνικής επικράτειας και στις ελληνόγλωσσες Μονάδες του εξωτερικού.

Απαραίτητες προϋποθέσεις συμμετοχής Εκπαιδευτικών “Teachers4Europe – T4E” είναι οι ακόλουθες:

✔ Συνολική επαγγελματική εμπειρία τουλάχιστον τριών (03) ετών ως εκπαιδευτικοί στην Πρωτοβάθμια ή Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στο Δημόσιο ή Ιδιωτικό Τομέα και να μην αποχωρήσουν από την εκπαιδευτική τους υπηρεσία έως το 2023.

✔ Iκανοποιητική γνώση της Αγγλικής Γλώσσας (Επιπέδου B2 σύμφωνα με τον ΑΣΕΠ) ως γλώσσας της Σύμπραξης. Η γνώση μίας από τις γλώσσες των χωρών που συμμετέχουν στη Σύμπραξη θα θεωρηθεί πλεονέκτημα (Γαλλική, Γερμανική, Μαλτέζικη, Ρουμανική).

✔ Ικανοποιητική γνώση Η/Υ σύμφωνα με τον ΑΣΕΠ και ΤΠΕ Α΄ Επιπέδου (π.χ. σε Windows / Mac, internet, ανάπτυξη εφαρμογών, κοινωνικά δίκτυα, κ.ά.).

3. ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν τα ακόλουθα έγγραφα ως Εκπαιδευτικοί “Teachers4Europe – T4E” στην ηλεκτρονική πλατφόρμα www.teachers4europe.eu από 11 Δεκεμβρίου έως και 31 Δεκεμβρίου 2019:
α. Αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για Εκπαιδευτικούς “Teachers4Europe – T4E”, όπου συνοπτικά θα αναφέρονται τα κίνητρα συμμετοχής στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus+ KA3 “T4E”,
β. Συνοπτικό Βιογραφικό Σημείωμα έως τρεις σελίδες,
γ. Υπεύθυνη δήλωση, όπου θα αναγράφεται ότι όσα δηλώνονται στο Βιογραφικό Σημείωμα είναι αληθή. Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά θα πρέπει να είναι στη διάθεση του Συντονιστικού φορέα της Σύμπραξης του Ευρωπαϊκού Προγράμματος, εφόσον ζητηθούν.

Διαβάστε εδώ αναλυτικά την πρόσκληση

Δείτε επίσης

Τεχνητή νοημοσύνη, προκλήσεις και προβληματισμοί: webinar Θεολόγων εκπαιδευτικών

Διάδωσέ το Τεχνητή νοημοσύνη, προκλήσεις και προβληματισμοί Επιμορφωτικό webinar Θεολόγων εκπαιδευτικών Στερεάς, Θεσσαλίας, Μακεδονίας  Συνεχίζονται …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *