Παρασκευή , 26 Απριλίου 2024
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Γαβρόγλου: Να δημοσιοποιηθεί η έκθεση αξιολόγησης με βάση την οποία καταργήθηκαν τα προγράμματα ιστορίας

Διάδωσέ το

Δήλωση του Κώστα Γαβρόγλου για την κατάργηση των Προγραμμάτων Σπουδών Ιστορίας του 2019  

Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας έδειξε για μία ακόμη φορά την πλήρη απαξίωση στις σύγχρονες προσεγγίσεις για τα ανθρωπιστικά μαθήματα. Καταργεί χωρίς καμία απολύτως δικαιολογία και αξιολόγηση το πρόγραμμα σπουδών στο μάθημα της ιστορίας από το Δημοτικό μέχρι και το Λύκειο το οποίο είχε διαμορφώσει μία επιτροπή με εξαιρετικούς επιστήμονες και το οποίο, μετά από διάλογο ανάμεσα στα μέλη της επιστημονικής κοινότητας, δημοσιεύθηκε το 2019 σε ΦΕΚ.

Είναι λυπηρό ότι η Υπουργός δεν φαίνεται να κατανοεί ότι υπάρχουν σύγχρονοι τρόποι πραγμάτευσης της ιστορίας που έχουν την συναίνεση της συντριπτικής πλειοψηφίας των ιστορικών στη χώρα μας και διεθνώς και μεθοδολογίες που υιοθετούνται από πάρα πολλά άλλα εκπαιδευτικά συστήματα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Αιρετός ΚΥΣΠΕ Αντωνιάδης: Τι είπε για αναπληρωτές και μόνιμους

Είναι προφανώς έξω από το αξιακό σύστημα της Υπουργού να κατανοήσει ότι στην εκπαίδευση τα πάντα δεν κρίνονται μονάχα ιδεολογικά.

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής μετά την εισήγηση του οποίου η Υπουργός προχώρησε στην κατάργηση των δημοσιευμένων προγραμμάτων σπουδών, ας προσπαθήσει να μην χάσει και τα τελευταία ίχνη αξιοπιστίας που του έχουν απομείνει μιας και φαίνεται να λειτουργεί ως εκτελεστής μιας αναχρονιστικής εκπαιδευτικής πολιτικής που του υπαγορεύει το Υπουργείο Παιδείας.

Ζητάμε να δημοσιοποιηθεί η έκθεση αξιολόγησης με βάση την οποία καταργήθηκαν τα προγράμματα ιστορίας.

Δείτε επίσης

Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης συναντήθηκαν με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ

Διάδωσέ το Συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ είχε το Διοικητικό Συμβούλιο των Συμβούλων …

Πρώτο σχόλιο

  1. Δυστυχώς πολλά από τα προβλήματα που υπάρχουν σήμερα στην παιδεία ξεκίνησαν από τους υπουργούς παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το μάθημα των Θρησκευτικών. Ενώ είχαν μοναδική ευκαιρία να το αλλάξουν τελείως και να του δώσουν έναν χαρακτήρα μη ομολογιακό για να διδάσκεται σε όλους τους μαθητές, το μόνο που πρόβαλαν, ήταν, για μία ακόμη φορά, η κατηχητική μορφή του που δίνονταν με “σύγχρονες” μεθόδους διδασκαλίας. Δεν αρκούσε όμως μόνο αυτό. Προφανώς μεγάλη είναι και η ευθύνη των συνεργατών που είχαν επιλέξει. Και το αποτέλεσμα είναι αυτό που ζούμε σήμερα. Θα μπορούσαν να κάνουν ένα μάθημα ιστορίας και ερμηνείας των θρησκειών για όλους τους μαθητές, και ένα ομολογιακό προαιρετικό μόνο για αυτούς που το επιθυμούσαν. Έτσι δε θα υπήρχε και θέμα και με τη διοικούσα εκκλησία. Ας ελπίσουμε την άλλη φορά που ο ΣΥΡΙΖΑ θα μπορεί, να προσέξουν ποιους συνεργάτες διαλέγουν.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *