ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τα πρακτικά από το 9ο Συνέδριο «Διδακτική της Πληροφορικής»

Διάδωσέ το

9ο Συνέδριο «Διδακτική της Πληροφορικής»

Το 9ο Συνέδριο «Διδακτική της Πληροφορικής» οργανώθηκε από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας   (19 έως 21 Οκτωβρίου 2018)

Στόχος του Συνεδρίου ήταν να αποτελέσει το βήμα παρουσίασης και διαλόγου σχετικά με ερευνητικές μελέτες και εργασίες, προτάσεις, αναλύσεις και θεωρητικά πλαίσια που σχετίζονται με τη Διδακτική της Πληροφορικής και τη διδασκαλία της Πληροφορικής σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.

Σκοπός του Συνεδρίου  η συνεισφορά του στο σχεδιασμό, την ανάπτυξη και διάχυση των πολιτικών εκείνων που στοχεύουν στην υποστήριξη των εκπαιδευτικών της πράξης και στην ουσιαστική ένταξη της Πληροφορικής και των τεχνολογιών της στην εκπαίδευση.

Οι βασικοί θεματικοί άξονες περιλαμβάνουν:

• Θεωρητικό πλαίσιο της διδακτικής της πληροφορικής
• Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις στην πληροφορική
• Εκπαιδευτική πολιτική για τη διδασκαλία της πληροφορικής
• Προγράμματα σπουδών πληροφορικής
• Εκπαιδευτική αξιολόγηση στην πληροφορική
• Διδακτική του προγραμματισμού
• Διδακτική υλικού και λογισμικού γενικής χρήσης
• Εκπαιδευτικά περιβάλλοντα για τη διδασκαλία εννοιών της πληροφορικής
• Διδακτική αξιοποίηση σύγχρονων υπηρεσιών διαδικτύου και κοινωνικής δικτύωσης στην πληροφορική
• Εκπαιδευτική ρομποτική στη διδασκαλία της πληροφορικής
• Διδασκαλία της πληροφορικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
• Διδασκαλία της πληροφορικής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
• Διδασκαλία της πληροφορικής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
• Επιμόρφωση και υποστήριξη εκπαιδευτικών πληροφορικής

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ

Η ιστοσελίδα από το συνέδριο εδώ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Απολογισμός 5ου Πανελλήνιου συνεδρίου eTwinning 2018

Δείτε επίσης

Πώς κατεβάζουμε γρήγορα και επεξεργαζόμαστε τα σχολικά βιβλία

Διάδωσέ το   Στους βιντεοπροβολείς που ήδη υπήρχαν σε αρκετές σχολικές αίθουσες προστέθηκαν πρόσφατα και …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *