ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η εγκύκλιος για παράλληλη στήριξη συνεκπαίδευση και στήριξη από ΕΒΠ και Σχολικό Νοσηλευτή

Διάδωσέ το

 

Εγκύκλιος προϋποθέσεων και διαδικασιών: α) για την έγκριση παράλληλης στήριξης συνεκπαίδευσης, β) για την έγκριση στήριξης από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό και γ) για την έγκριση στήριξης από Σχολικό Νοσηλευτή, μαθητών/τριών για το διδακτικό έτος 2021-2022.

  Έγκριση «παράλληλης στήριξης-συνεκπαίδευσης»

Η έγκριση για παροχή «παράλληλης στήριξης-συνεκπαίδευσης» για το διδακτικό έτος 2021-2022 κατόπιν αιτήματος του/της γονέα/κηδεμόνα, αφορά σε μαθητές/τριες Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης που φοιτούν σε σχολικές μονάδες του δημοσίου αρμοδιότητας του ΥΠΑΙΘ, για τους/τις οποίους/ες έχει εκδοθεί ανάλογη γνωμάτευση-εισήγηση από το ΚΕΣΥ ή από Δευτεροβάθμια Επιτροπή Διεπιστημονικής Αξιολόγησης (ΔΕΔΑ) της οικείας Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, η οποία βρίσκεται σε ισχύ και καλύπτει το διδακτικό έτος 2021-2022.  

Α.1.1. Έγκριση αιτήματος «νέας» παράλληλης στήριξης –συνεκπαίδευσης αφορά:

1. στις περιπτώσεις μαθητών/τριών για τους οποίους υποβάλλεται για πρώτη φορά αίτημα για έγκριση παροχής «παράλληλης στήριξης-συνεκπαίδευσης», κατόπιν ανάλογης γνωμάτευσης από ΚΕΣΥ ή ΔΕΔΑ σε ισχύ (χαρακτηρίζεται ως «ΝΕΟ ΑΙΤΗΜΑ-ΑΙΤΗΜΑ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ») 

  1. στις περιπτώσεις μαθητών/τριών για τους οποίους εκδόθηκε νέα γνωμάτευση-εισήγηση από το ΚΕΣΥ ή τη ΔΕΔΑ κατόπιν επαναξιολόγησης λόγω λήξης της προηγούμενης ή αντικατάστασής της (χαρακτηρίζεται ως «ΝΕΟ ΑΙΤΗΜΑ-ΝΕΑ ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΗ/ΕΠΑΝΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ») 
  2. στις περιπτώσεις μαθητών/τριών που αλλάζουν βαθμίδα φοίτησης (από την Πρωτοβάθμια στην Δευτεροβάθμια Εκπ/ση, ήτοι από το Δημοτικό Σχολείο στο Γυμνάσιο), όπου απαιτείται απαραίτητα νέα γνωμάτευση-εισήγηση από το ΚΕΣΥ ή τη ΔΕΔΑ, ανεξάρτητα από την ισχύ της προηγούμενης εκδοθείσας γνωμάτευσης-εισήγησης (χαρακτηρίζεται ως «ΝΕΟ ΑΙΤΗΜΑ-ΝΕΑ ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΗ/ΕΠΑΝΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ»). 

Σημείωση: Η μετάβαση από το Νηπιαγωγείο (Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση) στο Δημοτικό Σχολείο (Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση) όπως και από το Γυμνάσιο (Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση) στο Λύκειο (Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση) αφορά στην ίδια βαθμίδα Εκπαίδευσης. 

Α.1.2. Έγκριση αιτήματος «ανανέωσης» παράλληλης στήριξης-συνεκπαίδευσης 

Αφορά στις περιπτώσεις μαθητών/τριών, οι οποίοι έχουν λάβει έγκριση για παροχή «παράλληλης στήριξης-συνεκπαίδευσης» κατά το παρελθόν με την ίδια γνωμάτευση – εισήγηση που βρίσκεται σε ισχύ, ανεξάρτητα από την υλοποίησή της ή όχι και που το ζητούμενο προς κάλυψη σχολικό έτος (2021- 2022) συμπεριλαμβάνεται στην εισήγηση της ισχύουσας γνωμάτευσης (χαρακτηρίζεται ως «ΑΝΑΝΕΩΣΗ»). Εξαιρούνται από τον χαρακτηρισμό «ανανέωση παράλληλης στήριξης- συνεκπαίδευσης» οι περιπτώσεις αλλαγής βαθμίδας, για τις οποίες απαιτείται νέα γνωμάτευση –  εισήγηση, σύμφωνα με τα παραπάνω (Α.1.1., περίπτωση 3). 

Παιδαγωγική έκθεση αξιολόγησης: Για τις περιπτώσεις μαθητών/τριών που αιτούνται «ανανέωσης» της παροχής «παράλληλης στήριξης-συνεκπαίδευσης», ανεξάρτητα από την υλοποίησή της ή όχι τα προηγούμενα σχολικά έτη, απαιτείται η σύνταξη παιδαγωγικής έκθεσης αξιολόγησης από τον εκπαιδευτικό παράλληλης στήριξης – συνεκπαίδευσης ή/και από τον εκπαιδευτικό της τάξης. 

Διευκρίνιση: Δεν απαιτείται παιδαγωγική έκθεση αξιολόγησης για τις περιπτώσεις νέων γνωματεύσεων-εισηγήσεων. 

Αιτήματα για «ανανέωση» παράλληλης στήριξης-συνεκπαίδευσης εγκρίνονται όταν, σωρευτικά και όχι μεμονωμένα, ισχύουν τα παρακάτω: 

το οικείο ΚΕΣΥ ή η ΔΕΔΑ εξακολουθεί να συνηγορεί ως προς την ανάγκη της παράλληλης στήριξης – συνεκπαίδευσης, εισηγούμενοι «Θετικά» και 

το ζητούμενο προς κάλυψη σχολικό έτος (το 2021-2022 εν προκειμένω) έχει ήδη συμπεριληφθεί στην αρχική γνωμάτευση/εισήγηση, περιγραφόμενο είτε ημερολογιακά (π.χ. σχολικό έτος 2021- 2022, 2022-2023 κλπ,) είτε αριθμητικά (π.χ. για τρία (3) σχολικά έτη), είτε περιφραστικά, είτε με κάθε άλλο τρόπο, που αναμφίβολα καθιστά προφανή την συμπερίληψη του προς κάλυψη σχολικού έτους στην γνωμάτευση/εισήγηση

Αιτήματα για «ανανέωση» παράλληλης στήριξης-συνεκπαίδευσης δεν εγκρίνονται όταν το οικείο ΚΕΣΥ ή η ΔΕΔΑ δεν συνηγορήσει ως προς την ανανέωση της στήριξης, εισηγούμενοι δηλαδή «Αρνητικά», ακόμα και αν στην ισχύουσα γνωμάτευση/εισήγηση είχαν συμπεριλάβει την παράλληλη στήριξη συνεκπαίδευση για το ζητούμενο προς κάλυψη σχολικό έτος…….

Διαβάστε την εγκύκλιο

Εγκύκλιος: Προγραμματισμός του εκπαιδευτικού έργου των Ειδικών Νηπιαγωγείων και των Ειδικών Δημοτικών Σχολείων σχ. έτος 2021- 2022

Δείτε επίσης

Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης συναντήθηκαν με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ

Διάδωσέ το Συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ είχε το Διοικητικό Συμβούλιο των Συμβούλων …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *