ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αιφνιδιασμός στο Νομοσχέδιο: Παντοδύναμος ο Διευθυντής. Θα προβαίνει αμελλητί σε ενέργειες που δεν κάνει ο Σ.Δ.

Διάδωσέ το

Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας με τίτλο:

«Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις»

και έχει εισαχθεί για επεξεργασία στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων

 Δείτε εδώ το νομοσχέδιο

Το fresh -education διαβάζει το νομοσχέδιο που κατατέθηκε στη Βουλή και συνεχίζει να ενημερώνει τους εκπαιδευτικούς. Ιστοσελίδες που έχουν κάνει την αντιγραφή επάγγελμα   ήδη δημοσίευσαν έτοιμα άρθρα από το  fresh -education και τα προσφέρουν στους εκπαιδευτικούς ως δική τους δουλειά χωρίς καμία αναφορά στην πηγή.

Στο  νομοσχέδιο που κατατέθηκε στη Βουλή υπάρχει ένα νέο άρθρο (97) με τίτλο “Υπαλλακτικός τρόπος άσκησης των αρμοδιοτήτων των άρθρων 47 και 47 Α του ν. 4547/2018 από τον Διευθυντή ή τον Προϊστάμενο της σχολικής μονάδας”

Στο συγκεκριμένο άρθρο δίνεται η δυνατότητα στον Διευθυντή της σχολικής μονάδας,   σε συνεργασία με τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης,  να προβεί σε όσες από τις ενέργειες της αρμοδιότητας του συλλόγου διδασκόντων εξακολουθούν να παραλείπονται και οι οποίες έχουν σχέση με την αυτοαξιολόγηση, προγραμματισμό και ομάδες δράσεων επαγγελματικής ανάπτυξης.

Επίσης διαβάστε εδώ πώς ο Διευθυντής θα μπορεί να ενεργοποιεί την αξιολόγηση ενός εκπαιδευτικού

Διαβάστε παρακάτω το συγκεκριμένο άρθρο
Άρθρο 97

Υπαλλακτικός τρόπος άσκησης των αρμοδιοτήτων των άρθρων 47 και 47 Α του ν. 4547/2018 από τον Διευθυντή ή τον Προϊστάμενο της σχολικής μονάδας

1. Εφόσον κατά τη διάρκεια συγκεκριμένου σχολικού έτους ο σύλλογος διδασκόντων δεν συγκληθεί ή δεν συνεδριάσει ή για οποιονδήποτε λόγο δεν προβεί εν γένει στις ενέργειες της αρμοδιότητάς του, όπως αυτές καθορίζονται στα άρθρα 47 και 47Α του ν. 4547/2018 (Α’ 102), αμέσως μετά την παρέλευση δεκαημέρου από τη λήξη των προθεσμιών που ορίζονται στα άρθρα αυτά και χωρίς υπαίτια βραδύτητα, στην περίπτωση που δεν προβλέπονται προθεσμίες, ο Διευθυντής της σχολικής μονάδας προβαίνει, όσον αφορά στο σχολικό αυτό έτος, σε όσες από τις ενέργειες της αρμοδιότητας του συλλόγου διδασκόντων εξακολουθούν να παραλείπονται από τον σύλλογο, με τη συνεργασία του Συμβούλου Εκπαίδευσης που έχει την παιδαγωγική ευθύνη της σχολικής μονάδας, εφαρμόζοντας κατά τα λοιπά αναλόγως τα ως άνω άρθρα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Οργανωτικός Γραμματέας ΔΟΕ: Όπου έχει εφαρμοστεί αξιολόγηση οδήγησε σε φυγή από την εκπαίδευση

2. Εφόσον οι ομάδες δράσεων επαγγελματικής ανάπτυξης δεν καθορίσουν τις παραμέτρους της παρ. 4 του άρθρου 47 του ν. 4547/2018 ή δεν θέσουν συγκεκριμένους στόχους ή δεν προγραμματίσουν αντίστοιχες δράσεις και εν γένει δεν λάβουν όλες τις αποφάσεις της παρ. 5 του άρθρου 47, στις ενέργειες αυτές προβαίνει αμελλητί ο Διευθυντής της σχολικής μονάδας, με τη συνεργασία του Συμβούλου Εκπαίδευσης που έχει την παιδαγωγική ευθύνη της σχολικής μονάδας, εφαρμόζοντας κατά τα λοιπά τις σχετικές διατάξεις. Οι αποφάσεις του είναι υποχρεωτικές για τους εκπαιδευτικούς που ορίζει να συμμετέχουν στις εν λόγω ομάδες.

Διαβάστε τα άρθρα του fresh – education για το νομοσχέδιο που κατατέθηκε στη Βουλή

Υποψήφια Στελέχη – Τίτλοι της αλλοδαπής: Προφορική εξέταση για τη γνώση της ξένης γλώσσας στην οποία αποκτήθηκαν

Επιδόματα στελεχών: Μικρή αύξηση σε προϊσταμένους/ες Δημοτικών και Νηπιαγωγείων

Δείτε επίσης

Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Τι πραγματικά είναι;

Διάδωσέ το Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Οι πραγματικές στοχεύσεις του νομοσχεδίου Ένα κείμενο για γονείς… και όχι …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *