Παρασκευή , 26 Απριλίου 2024
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

4o Διεθνές Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας Λάρισα, 12, 13 & 14 Οκτωβρίου 2018

Διάδωσέ το

4o Διεθνές Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας Λάρισα, 12, 13 & 14 Οκτωβρίου 2018

Το συνέδριο διοργανώνει η Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας(Ε.Ε.Π.Ε.Κ.) σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας (Παιδαγωγικό Τμήμα Π.Ε., Τμήμα Βιοχημείας & Βιοτεχνολογίας, ΤΕΦΑΑ), το Τ.Ε.Ι. Θεσσαλίας (Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ) και το Σύλλογο καθηγητών Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Ν. Λάρισας.

Το συνέδριο πραγματοποιείται με την υποστήριξη του Γαλλικού Ινστιτούτου Λάρισας – Γαλλική Πρεσβεία στην Ελλάδα.

Συνδιοργάνωση: Περιφέρεια Θεσσαλίας και Δήμος Λαρισαίων.

Σκοπός του είναι να προωθήσει το γόνιμο και δημιουργικό διάλογο μέσα στην εκπαιδευτική κοινότητα καθώς και να θέσει τις βάσεις ευρύτερων προβληματισμών αναφορικά με την υιοθέτηση οποιασδήποτε μορφής εκπαιδευτικής καινοτομίας που έχει σχέση, είτε με τη διδασκαλία και τη μάθηση σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες, είτε με κάθε άλλη πτυχή της εκπαιδευτικής διαδικασίας και της σχολικής ζωής.

Το συνέδριο απευθύνεται κυρίως σε:
• Εκπαιδευτικούς Προσχολικής Εκπαίδευσης.
• Εκπαιδευτικούς Α/θμιας Εκπαίδευσης.
• Εκπαιδευτικούς Β/θμιας Εκπαίδευσης.
• Μέλη Δ.Ε.Π. και Ε.Π. των ΑΕΙ και ΤΕΙ.
• Ερευνητές της Εκπαίδευσης.
• Εκπαιδευτές Ενηλίκων.
• Προπτυχιακούς και Μεταπτυχιακούς Φοιτητές ΑΕΙ και ΤΕΙ.

Ο όρος «Εκπαιδευτικός» περιλαμβάνει όσους υπηρετούν στη δημόσια ή ιδιωτική (τυπική ή μη) εκπαίδευση, εν ενεργεία ή συνταξιούχους, ως στελέχη ή μη.
Η Εκπαιδευτική Καινοτομία (για την Ε.Ε.Π.Ε.Κ.):
I. Περιλαμβάνει δραστηριότητες που αφορούν όλες τις πτυχές της σχολικής ζωής και της μάθησης (π.χ. παιδαγωγικές προσεγγίσεις, διδακτικές μεθόδους και πρακτικές, εποπτικά μέσα, διδακτικό υλικό και τρόπους αξιοποίησής του, εκπαιδευτικές δράσεις, μελέτες, έρευνες, θέματα οργάνωσης και διοίκησης της εκπαίδευσης κ.ά.).
II. Ενδεχομένως, εισάγει αλλαγές στις σχέσεις μεταξύ των εκπαιδευτικών (π.χ. διαθεματικές δραστηριότητες, συνεργασία με εκπαιδευτικούς άλλων σχολείων), στις σχέσεις τους με τους μαθητές (π.χ. τρόποι αξιολόγησης, εκπαιδευτικό συμβόλαιο), στις σχέσεις τους με τους γονείς των μαθητών (π.χ. τρόποι επικοινωνίας και συνεργασίας), στις σχέσεις σχολείου και τοπικής κοινωνίας (π.χ. κοινές εκδηλώσεις, επισκέψεις).
III. Αν δεν εισάγει νέα στοιχεία, εφαρμόζει ήδη γνωστά με νέο τεκμηριωμένο τρόπο.
IV. Αποσκοπεί γενικά στη βελτίωση του παραγόμενου εκπαιδευτικού έργου.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΗΝ ΕΠΊΣΗΜΗ ΙΣΤΟΣΕΛΊΔΑ ΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ

Δείτε επίσης

«Μαθηματική Εκπαίδευση και Πολιτειότητα» – 10ο Συνέδριο Εν.Ε.ΔΙ.Μ

Διάδωσέ το Το Παιδαγωγικό  Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης με τη Σχολή των …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *